OscarMike1 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hei. Opplever nå med både utorrent og bittorrent at filer ikke vil lastes ned. "Connecting på peers, uten at noe skjer". Nederst står det "DHT:venter på nedlasting", er usikker på om det alltid har stått der. Utorrent er nylig installert og jeg har ikke vært i innstillingene. Bittorrent har alltid fungert, men sluttet plutselig nå. Vi har ikke brannmur eller lignende på nettverket, som er passordbeskyttet. Noen tips? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Har du sjekket at torrentene faktisk har seeds? 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Vet ikke noe helt sikkert, men prøv å pause torrenten og så starte den igjen. Hadde noe lignende før, å prøvde det. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Det var 2000+ på den ene. Jeg er usikker på hva som var galt, men jeg restartet pc'en så startet nedlastingen da jeg åpnet programmet. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hei, dette er noe som har skjedd idag. jeg lastet noe ned uten problemer, en liten stund etterpå fikk jeg de samme beskjed som dere: "DHT:venter på nedlasting" imorgen er dette sikkert bra igjen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå