sevs Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Finnes det noen enkel måte å legge til spoiler? Jeg kan jo seff skrive [spoiler] [/spoiler] men det er jo ekstremt tungvin(d)t i lengden, spesielt på mobil. heter det tungvindt eller tungvint? Endret 28. mars 2013 av sevs Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Tak for at du lærte meg å lage spoiler Du kan jo kopiere det du skrev i grå og lime det inn hver gang du bruker det. Dette fungerer kanskje dårlig hvis du bare tar en rask tur innom forumet, men det funker hvis du bruker mange spoilere etter hverandre det heter tungvint i følge autocorrect Endret 28. mars 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Finnes det noen enkel måte å legge til spoiler? Jeg kan jo seff skrive [spoiler] [/spoiler] men det er jo ekstremt tungvin(d)t i lengden, spesielt på mobil. heter det tungvindt eller tungvint? Eg har faktisk tenkt på å få inn spoiler-kode i hurtigpanelet, men kom ikkje lengre. Dersom plass er eit problem kan sikkert Twitter-knappen fjernast. Tungvint. 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Eg har faktisk tenkt på å få inn spoiler-kode i hurtigpanelet, men kom ikkje lengre. Dersom plass er eit problem kan sikkert Twitter-knappen fjernast. Tungvint. Men det panelet vises ikke på mobiler 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Mobil versjonen kunne trengt det panelet fikk jeg erfart tidligere i dag Endret 28. mars 2013 av Kabom 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Mobilversjonen trenger både det ene og det andre, MEN FØRST AV ALT: En "Gå til skrivebordsversjon"-knapp eller link BÅDE i bånn av mobilsida og på det panelet øverst til høyre, på alle sider og sub-sider på diskusjon.no!!!!!! På den måten kan de fleste (ikke alle!) mobilbrukere bruke panelet etc. Måtte fjerne cookies i dag, tror det er grunnen til at jeg nå er på mobilsida med mobilen. Aner ikke hvordan jeg endrer til desktop igjen. Edit: flaut... Når kom den dit?! Edit 2: Tror jeg blander med mobilsida til hw. Der kommer jeg ikke til desktop, og hver gang jeg skal åpne en ny fane fra hw.no mobil, så åpner sida seg både i den fanen jeg bruker OG i ny fane. Derfor vil jeg kunne gå til hw sin hovedside. User Agent funker heller ikke. Og forresten, jeg er nå på desktopversjonen av diskusjon Endret 28. mars 2013 av sevs Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) [spoiler] bare tester lol..[/spoiler] Edit: det fungerte jækla dårlig Endret 29. august 2015 av Countryman Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) bare tester lol.. Edit: det fungerte jækla dårlig Merkelig, jeg trykket bare svar på din post, og så ble den spoiler. Endret 29. august 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 bare tester lol.. Edit: det fungerte jækla dårlig Merkelig, jeg trykket bare svar på din post, og så ble den spoiler. Ja det var litt merkelig..men fikk det til etterhvert - måtte aktivere "BB-code" eller hva det nå heter først Lenke til kommentar
SuperKrokodille Skrevet 4. oktober 2022 Del Skrevet 4. oktober 2022 test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test test Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 test en test, lang tekst kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå