TeyanaJoy Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hei dere. Jeg fikk for en måneds tid siden en deltidsstilling (to kvelder i uken og annenhver helg). Jeg trives veldig godt med de jeg jobber med, og får en over gjennomsnittet høy lønn, men sliter noe med ledelsen. Sjefen svarer meg aldri på e-post eller sms og det er lite som skjer. Jeg ble lovet faste dager innen en uke etter jeg startet, men har enda ikke fått det. Dette fører til at jeg blir satt opp på diverse dager jeg allerede har lagt planer og må kansellere planene mine. I tillegg så er det uker hvor jeg jobber mye mer eller mindre enn det som er avtalt og står i kontrakten. Det har ført til at jeg må skrive lapp på pulten til sjefen om hvilke dager jeg ikke kan jobbe, men tror ikke det fører med seg noe godt mellom sjefen og jeg. Jeg har ikke fått tilstrekkelig opplæring. I tillegg er det veldig langt fra meg til der hvor jeg jobber og da jeg ikke har lappen er jeg avhengig av buss. Bussen går 20 minutter etter at jeg slutter, men oppgjør o.l. tar ofte 25 minutter og da må jeg vente i nesten en time før neste buss kommer. Veldig kjedelig! Jeg har vært på flere jobbintervjuer i mellom, men ingen av disse jobbene er bedre plassert eller noe jeg tror jeg kommer til å trives bedre med. Nå har jeg fått et jobbintervju til tirsdagen og dette er en jobb jeg ikke har særlig interesse for, men den ligger mye bedre til og jeg har hørt av bekjente at det er et godt miljø. I tillegg får jeg muligheten til å jobbe nesten hver dag, men samtidig få fri de dagene jeg trenger det. Det hørtes ut på sjefen at jobben allerede var min da jeg snakket med han og at han egentlig bare ville ta meg inn for å få signert kontrakten så da lurer jeg på om det er noe jeg skal gå for? Trives så godt i miljøet på min nåværende jobb, men det er en 50/50 prosent sjanse for at jeg skal trives like godt i denne. I tillegg så går det busser rett utenfor døren 4 ganger i timen. Evt. skal jeg ta en prat med min nåværende sjef og få fastsatt faste dager, og da ha begge jobbene? Er så i tvil...... Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Gå i intervjuet, så tar du en avgjørelse etter det. Hvis du får et tilbud i intervjuet, sier du at du må tenke på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå