blueguy Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 har en samsung galaxy relay 4g som er kjøpt på ebay fra usa. er en t mobile usa. den klarer ikke å sende mms. noen som har en løsninger på det? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Har du lagt inn apn for mms? (bedre kjent som innstillingene fra teleselskapet ditt)? Lenke til kommentar
blueguy Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 hvor kan det gjøres? Lenke til kommentar
xPafx Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Vurderer å kjøpe den telefonen selv. Har du noen god løsning på æøå? Lenke til kommentar
blueguy Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 holder bare inne a og velger æ og å og older inne o for å så velge ø Lenke til kommentar
xPafx Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Ja, nettopp - det funker kanskje. Der lærte jeg plutselig hvordan jeg skriver é med min nåværende telefon... Men bare for å være litt sær, kunne du angitt rekkefølgen på de alternative tegnene du får opp når du holder inne a og o? Får litt å si for skrivehastigheten... Har og lurt på om det var mulig å evt roote telefonen og legge inn æøå på tastene for Tale-input, mail og messaging, men du vet kanskje ikke om det er mulig? Lenke til kommentar
blueguy Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 på o kommer du rett til ø på a må du ned et hakk for å og 4 hakk til venstre for æ Lenke til kommentar
xPafx Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 ...hørtes jo litt klønete ut. Får evt. prøve å remappe noen av knappene. Fant en oppskrift på det her, forresten: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=33714563 Men i første omgang ser det ut til å bli litt vanskelig å få tak i telefonen overhodet. Eneste stedene jeg har funnet, som selger den i ny-versjon, sender ikke til Norge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå