Cooky Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Tar for tiden Diclocil mot streptokokker, og hver gang etter jeg har inntatt en kapsel med noe pepsi max drikker jeg umiddelbart etterpå et glass med Biola melk for å unngå kvalme og/eller oppkast. - Vil dette kunne hemme effekten av Diclocilen? Eventuelt hvor lenge bør jeg vente etter inntak av Diclocil med å innta biola? Endret 28. mars 2013 av Cooky Lenke til kommentar
Skyggedans Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Har nettopp gått på diclocil selv, og lurte på om du kjenner noe av bivirkningene? (Nysing, snørrete nese, kløe i halsen, veldig tørst etc) Jeg gjør nemlig det :/ Endret 28. mars 2013 av Skyggedans Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Har nettopp gått på diclocil selv, og lurte på om du kjenner noe av bivirkningene? (Nysing, snørrete nese, kløe i halsen, veldig tørst etc) Jeg gjør nemlig det :/ Bivirkninger av de fleste medikamenter skal forsvinne så fort du slutter med medikamentet. http://www.felleskatalogen.no/medisin/diclocil-bristol-myers-squibb-547942#bivirkning Lenke til kommentar
mindfilter Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Biola vil helt klart ikke hemme effekten av antibiotika, men antibiotika vil helt klart hemme effekten av Biola. Jeg ville ventet med å bruke penger på Biola til jeg var ferdig med antibiotikakuren. Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Biola vil helt klart ikke hemme effekten av antibiotika, men antibiotika vil helt klart hemme effekten av Biola. Jeg ville ventet med å bruke penger på Biola til jeg var ferdig med antibiotikakuren. Men er det ikke når man går på antibiotikakuren man kan bli kvalm/uvel, om man ikke drikker biola samtidig som man tar denne kuren? Endret 1. april 2013 av Cooky Lenke til kommentar
mindfilter Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Men er det ikke når man går på antibiotikakuren man kan bli kvalm/uvel, om man ikke drikker biola samtidig som man tar denne kuren? Regnestykket er ganske enkelt: Antibiotika dreper bakterier. Biola inneholder bakterier. Kan det tenkes at kvalme er en bivirkning av kuren du tar? En antibiotikakur er som å bruke en atombombe til å drepe rotter; du klarer mest sannsynlig å knerte alle rottene, men det er flere ting som også dør.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå