bassmania Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hey. jeg skulle overklokke litt, men da jeg overklokket for mye og pcen ikke vill boote, så skulle jeg clear bios,men da jeg fjernet den pinnen og satt den inn igjen ville ikke pcen boote opp, jeg har holde på med det i snart 1 time, og pcen vil bare ikke boote. Dette er første gang det skjer. og jeg lurer på noe har gått galt, alt starter opp, vanlig lyd, ingen pipe lyder, men den vil bare ikke boote. help!! takk. Lenke til kommentar
KvN Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Prøv og ta ut rammen og start opp PCn uten rammen og start opp med dem deretter! Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hey. jeg skulle overklokke litt, men da jeg overklokket for mye og pcen ikke vill boote, så skulle jeg clear bios,men da jeg fjernet den pinnen og satt den inn igjen ville ikke pcen boote opp, jeg har holde på med det i snart 1 time, og pcen vil bare ikke boote. Dette er første gang det skjer. og jeg lurer på noe har gått galt, alt starter opp, vanlig lyd, ingen pipe lyder, men den vil bare ikke boote. help!! takk. Du er sikker på at du gjorde de biosgreiene riktig? Det er tre pinner; du flyter brikken over slik at den dekker til den midterste og den andre ubrukte pinnen. Til slutt flytter du den tilbake i den gamle stillingen igjen. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Jeg kan prøve det Kvn sa, men jeg har nesten prøved alt annet da! tatt ut bios batteriet, og satt det inn igjen. Gjort det ostenXX sa til meg, og jeg er 110% sikker på at jeg gjorde det riktig. Jeg har skiftet skjermkort, kanskje det kunne være være feilen, men nei da. Da tenkte jeg noe, da jeg overklokket satt jeg opp chipsett voltagen til 1,7 volt. så jeg lurer på om det kunne være feilen? at jeg rett og slett har "brent" hovedkortet, men det kommer lyd av den og de 4 LED på hovedkortet mitt lyser, vifta virker. så???? Eller har dere andre løsninger på hva problemet kan være, eller om noen har oppleved noe lignene?` På forhånd takk. Mvh Bassam Asmaro!! Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Prøv også og ta ut batteriet på HK før du kortslutter jumperen for å resette BIOS. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hva med å bruke jumperen på hovedkortet med "Clear CMOS" ? Sett den, reboot en gang og sett den tilbake Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Prøv også og ta ut batteriet på HK før du kortslutter jumperen for å resette BIOS. Hva mener du med det der, før jeg kortslutter den? eh... og jeg har tatt ut batteriet og satt det inn igjen, nothiong happens, har prøved alt som dere har skrevet til meg, men ingenting skjer. det ser ut som pcen ikke kan "clear coms". Kan det skje at pcen ikke kan "cleare cmos" og åssen kan man fiske sånt vis det går? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Her er link til et annet forum for ditt hovedkort. Ser ut som flere har hatt problemer med å boote. Du kan jo sjekke postene og se om de er til noe hjelp. Lykke til.. http://www.nforcershq.com/forum/viewforum....cb7d41d600b52fe [ edit: skrivefeil ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå