Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] "Venninnegave" til 19-åring

Anbefalte innlegg

Hei dere,

En jente i klassen har fylt 19 og skal feire med stor fest og jeg er veldig usikker på hva jeg kan gi til henne. Jeg kjenner henne ikke så innmari godt, men vi er venner og går godt i lag på skolen. Likevel så er det ikke sånn at vi henger etter skolen eller noe.

Hun blir som sagt 19 og jeg vet ikke hva jeg kan gi henne. Tenkte litt på en flaske vin og en søt liten bamse ved siden av, men så vet jeg av erfaring at jeg omtrent er den eneste på min alder og i min omkrets som foretrekker vin fremfor sprit. Tenker å bruke maks 300kr på gaven, noen forslag?

Jenta er kjempesøt og koselig, men definitivt litt "punk", uten å krysse grensa til "emo" eller hva enn det heter. Hun går ofte med nagler, men samtidig classy og sånt. Interesser vet jeg ikke så innmari mye om, bortsett fra hennes lidenskap for musikk og hun spiller gitar i et band.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vin er en ok gave det om du ikke kjenner hun særlig godt, hadde bare kjørt på med det jeg.

Takk for svar, tror det blir det .. men vil gjerne ha noe ved siden av som gjør det mer personlig og "venninnete" kanskje?

Mer vin, mindre bamse.

Har du noen forslag til noe annet jeg kan ha ved siden av? Evt en god vin som ikke er alt for dyr? :)

Lenke til kommentar

Dildo

Det er vel mer en bestevenninne-gave. ;)

Ville holdt meg til å bare gi henne vin. Du sier jo tross alt, at du ikke kjenner henne så innmari godt.

Okei, da gjør jeg det. Med en fin sløyfe på :D Hva med noe kort...? Bare "gratulerer med dagen" liksom? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...