Gå til innhold

Displayet på t610 er VELDIG utsatt

JoaJoa

Anbefalte innlegg

Fikk min SE t610 sist fredag, og hadde den i lommen da jeg var ute på fest. Ingen andre ting har vært i lommen. Jeg har bestandig brukt å ha mobilen i lommen, men nå ser det ut til at jeg må slutte med det :(

Når skjermen er avslått og holder den nær et lys, ser jeg at hele skjermen er full av med ripper, mange hundre riper. Det er over hele skjermen, og har blitt gradvis verre. Heldigvis vises ikke dette enda, når skjermen er påskrudd, men det blir jo verre etterhvert.

Noen sa at det var ripefritt glass på t610, men det nekter jeg å tru. Noen som vet om det er mulig å få byttet fronten eller glasset på garantien hos en reparatør når det blir alt for galt? på aluminiumen finnes det ikke en ripe engang, bare på glasset.

Flere som kan se etter på sin t610 om det er slik hos dere? bruk godt lys, å se i skrå vinkel.. Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JoaJoa: Hatt t610 i snart 4mnd, og den har fått ganske mye juling; fylla, nøkler osv. Glasset blir jo slitt, noe annet kan du ikke forvente, men det blir jo ikke riper som synes når den er slått på, så da er det vel ikke noe problem?

Bytter du cover selv bryter du nok garantien.

Lenke til kommentar

brukt det greiene der jeg og, og kan ikke annet enn å si meg imponert. Selv om det var til den gamle s25'en min. Bare å få prøvd det på T610 og. Synes nesten det blei bedre enn nytt da husker jeg. en sånn blank fin hinne over liksom! klart det er begrenset hvor store de ripene kan være da.

På den tiden jobbet jeg med klargjøring av biler og brukte først et slags rubbing middel som tok det værste av ripene, før jeg bruke produktet på linken etterpå. Blei helt suverent. Olt av mikrofiber er suverent til å få vekk restene. Bare du ikke kliner så mye ned i tastene tviler jeg på det er så mye vits i å maskere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...