Snikkers Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hei. Har gått 3 dager med smerter i magen. Smerten er lokalisert helt nede, nesten ved lysken på høyre side. Kjenner det godt når jeg går, men når jeg ligger er ikke smerten til stedet. Er gutt, 20. Noen som vet hva det kan komme av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Det kan jo være blindtarmbetennelse siden det er nede til høyre. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hvis du stikker tommelen din i navlen og finner stedet med langfingeren så kan det tyde på blindtarmbetennelse, men dette tar du med legen din. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg var hos legen. Jeg fikk vite at dette ikke var noe farlig:) Det har vert noen ganger til, men det gikk til slutt over. Jeg er fortsatt usikker på hva det var siden legen ikke kunne gi meg et konkret svar. Det jeg fikk med meg var at kroppen min hadde klart å rette på dette selv. Det varte i ca. 3 uker med uregelmessige smerter som etterhver gikk over. Takker for svar:) Anonym poster: 5f06adcdbdab30bccc6dabc0e6d23d9d Anonym poster: 5f06adcdbdab30bccc6dabc0e6d23d9d Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Blir smertene sterkere hvis du løfter noe tungt med bøyde knær? Lenke til kommentar
Snikkers Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Blir smertene sterkere hvis du løfter noe tungt med bøyde knær? Er svært usikker siden jeg prøvde å ligge så mye som mulig når jeg opplevde smertene. Hva hadde du i tankene? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Ved blindtarmbetennelse, er som regel smertene lokalisert på helt andre plasser i buken, enn ved selve blindtarmen. Din smertebeskrivelse kan være alt fra muskulært, brokk og obstipasjon. Mulig også andre tarmrelaterte forstyrrelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå