Vent180dager Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hei! PC-en min kan tydligvis ikke alfabetet.. Den deler skrivebordsikonene mine i to alfabetiserte grupper. Er dette en instilling eller feil? Windows 7 Ultimate 64-bit forresten, dersom det skulle spille en rolle. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Sortering av skrivebordet har jeg aldri helt forstått 100%, men når det gjelder alfabetisering hender det at enkelte ikoner ligger på "alle brukere", og noen ligger på hver enkelt brukers skrivebord. I tillegg kan man oppleve at man har en engelsk versjon og endret språket, så oversettelsene føre til litt "rare" resultater mtp. alfabetisering. Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Aha.. Er det noe jeg kan gjøre for å få det alfabetisert på "ordentlig"? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 men når det gjelder alfabetisering hender det at enkelte ikoner ligger på "alle brukere", og noen ligger på hver enkelt brukers skrivebord. Sikkert fordi noen programmer blir installert for <Alle Brukere> mens noen programmer er installert kunn på <Bruker>. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå