frilanders Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg har nylig fått meg NAV 2002 og får nå opp NAV-meldinger om at jeg sender epost (noe jeg ikke BEVISST gjør) som blir skanna for virus og fort vekk et dusin feilmeldinger som sier sånt som bl.a. "Windows socket error (11001), on API "ASybc Lookup". .... (10065) on API connect" Har kjørt full sjekk flere ganger med NAV2002 uten å finne noe. ??? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg har nylig fått meg NAV 2002 og får nå opp NAV-meldinger om at jeg sender epost (noe jeg ikke BEVISST gjør) som blir skanna for virus og fort vekk et dusin feilmeldinger som sier sånt som bl.a. "Windows socket error (11001), on API "ASybc Lookup". .... (10065) on API connect" Har kjørt full sjekk flere ganger med NAV2002 uten å finne noe. ??? Okey, mener du at du bevisst ikke sender epost eller bevissr ikke ber om at den scanner.. Hvis du går inn på innstillinger så kan du skru av scannen... og har du tatt ned alle oppdateringene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå