Gå til innhold

Intens smerte i biceps!?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg var å trente styrketrening i går og når jeg kom hjem kjente jeg ikke annet enn normal muskelsmerte. Altså helt vanlig.

Jeg la meg til å sove og våknet mitt på natten for å få meg noe å drikke, kjente ikke noe særlig da og la meg til å sove igjen.

Om morgenen da jeg våknet kjente jeg en intens smerte i bicepsen. Nærmere bestemt "Distal biceps tendon". (Se bildet). Jeg har samtidig en viss smerte i selve biceps muskelen.

http://www.physioadvisor.com.au/assets/256/files/Long%20Head%20Biceps%20Tendon.jpg

Er redd jeg kan ha pådratt meg en langvarig skade og spør derfor her på forumet om det er noe jeg kan gjøre for å utelukke de værste tilfellene?

P.S Klarer ikke strekke hånda rett ut. Blir en bøy ved albuen...

post-296990-0-17862100-1364473157_thumb.jpg

Endret av Raptors
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke gå go for at det er akkurat det samme.

Noen ganger når jeg er med å trekke kabel på jobb så får jeg en sånn smerte i samme området som du beskriver her, sikkert for ivrig og legger for mye vekt på trekket. Vondt å strekke ut armen også, så jeg går som regel med armen bøyd når jeg får sånn strekk/skaden.

Hadde is på og etter en uke så er smertene så godt som borte for min del.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Skal ikke gå go for at det er akkurat det samme.

Noen ganger når jeg er med å trekke kabel på jobb så får jeg en sånn smerte i samme området som du beskriver her, sikkert for ivrig og legger for mye vekt på trekket. Vondt å strekke ut armen også, så jeg går som regel med armen bøyd når jeg får sånn strekken/skaden.

Hadde is på og etter en uke så er smertene så godt som borte for min del.

Godt mulig det er det samme :o

Uff, en uke uten trening... Det blir kjedelig :(

Blir det bedre etter noen dager, så jeg i hvertfall kan kjøre cardio eller ben øvelser?

Endret av Raptors
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...