Øystein.F. Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Stilig og elegant action i dystopisk framtidsvisjon. Les hele saken Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 følger godt med på dette...gleder meg Lenke til kommentar
Seal Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hadde virkelig trua på dette, helt til jeg så gameplay-videoen med den helikopter-scenen... Nå skal det mye til for å overbevise meg igjen. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg så en sånn 20 minutter gameplayvideo i fjor hvor du endrer minnet til noen så de tar selvmord. Det så kult ut, gleder meg til dette kommer! Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jepp, dette må absolutt prøves! Jeg får litt Mirror Edge følelse når jeg ser traileren, så det må så absolutt testes! Lenke til kommentar
Ballr28 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 mulighet for at dette kommer på steam ? hope so Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 mulighet for at dette kommer på steam ? hope so Hvorfor har det noe å si? om det kommer uten ett mellomledd er vel ikke så ille? Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 mulighet for at dette kommer på steam ? hope soHvorfor har det noe å si? om det kommer uten ett mellomledd er vel ikke så ille? Så lenge at det kan bli kjøpt online, så klager ikke jeg. Om ikke, så er steam en perfekt greie for folk som ikke vil ha cd'er og cover som ligger overalt. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg er redd tuklingen med sinn blir en vanlig del av spillet istedenfor et vanskelig valg som brukes med omhu. Det er mulig jeg tar feil, men det ser ut som spillet går i samme fella som Tomb Raider. Det pøses på med skyting istedenfor å bruke de mer interessante spillmekanikkene som allerede er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå