rallveird Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Ettersom det nå er påske, og bakgrunnen for påskefeiringen er relatert til Jesus, så tenkte jeg det var på sin plass å komme med et forslag på noe å lytte til. Her er en sang som min kone Ragnhild Hanssen har skrevet og som handler om budskapet i denne høytiden. Tårer som rann: http://www.youtube.com/watch?v=zFPzNwG1Qcg God påske! 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Her er en sang som en dude fra oslo har laget, helt selv! Kos deg med jesus! 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hvis bakgrunnen for påsken er jesus så er det jo ganske rart at påsken ble feiret lenge før jesus ble født... Er det virkelig så mange kristne som ikke har gjort hjemmeleksen sin? Er det fordi de kun leser i bibelen at de ikke forstår verden? 3 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hva om hjemmeleksen er feil? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Spørsmålene er åpenbart feil når det eneste svaret er "jesus". 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Åja. Da er det intet poeng å diskutere. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Spørsmålene er åpenbart feil når det eneste svaret er "jesus". FANTASTISK! 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Mamma har endelig koket Fleinsopp-te'en sin igjen! Og hvem sa kristne folk ikke var kule? xP 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=GflT4hjyFxQ&list=UUygWahO0TSST7gghx7IlKyg&index=49 Og her er en til! Helt fantastisk dyp sang....! 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Her også! Nå gjør jeg dere en bjørnetjeneste her! jeg sitter å plukker ut ALT det beste fra Jesusvenner!! Slik at dere har musikk til påsken....! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå