Tfosheim Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Trekker patch etter NVIDIA-press NVIDIA skal ha presset Eidos til å trekke en Tomb Raider-patch av frykt for dårlige benchmark-resultater. Er NVIDIA redd for konkurranse? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Er NVIDIA redd for konkurranse? Tja, ikke godt å si men skal ikke se helt bort i fra det. Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 det er ikke til å legge under en stol at NVIDIA faktisk har konkurranse allerede. hverken ATi eller Maxtrox er noe shit kort. tror jeg ville kjøpt meg et ati kort fremfor NVIDA kortene, ganske sikker på at de er bedre. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Nå som denne nyheten lekke ut blir det vel ikkje noe verre enn om patchen hadde kommet ut. Tror nVidia må få ut fingen når det gjelde neste coren. Men seff ikkje noe haste prosjekt som ikkje yte noe.... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Nå som denne nyheten lekke ut blir det vel ikkje noe verre enn om patchen hadde kommet ut. Patchen har vært lenge ute ;-) Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hvis noen har patchen, så skal jeg legge den ut til alle på min 100Mbit ftp. PM eller no. Den skal fortsette med å være tilgjenngelig! Jeg kunne godt tenkt meg at hw.no er ute med en test av kortene og ser hva slags resultat vi får, hehe. Njaal Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 "]Hvis noen har patchen, så skal jeg legge den ut til alle på min 100Mbit ftp.PM eller no. Den skal fortsette med å være tilgjenngelig! Jeg kunne godt tenkt meg at hw.no er ute med en test av kortene og ser hva slags resultat vi får, hehe. Njaal Du finner patchen her: http://dlh.net/cgi-bin/dlp.cgi?lang=eng&sy..._v49.zip&ref=ps Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Du finner patchen her:http://dlh.net/cgi-bin/dlp.cgi?lang=eng&sys=pc&file=traod_v49.zip&ref=ps Da er den jo ikke fjernet fra nettet da i hvertfall Nå har jeg den om den skulle "forsvinne" Njaal Lenke til kommentar
bambam Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Skjerp dere nVidia. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Nvidia graver seg (nok engang) dypere ned i hullet sitt Lenke til kommentar
gixer Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hmm.. det lukter litt "mugler i osen" her Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Nvidia graver seg (nok engang) dypere ned i hullet sitt forsetter det slik kommer de ut på andre siden av jorden. De har da i allefall komt godt forbe jordkjernen nå. Jeg tror nvidia får mye mer dårlig oppmerksomhet på grunn av dette i stedet for og bare la patchen ligge i fred. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 det var utrolig mye bugs i Tomb Raider: The Angel of Darkness så jeg kan fårstå at di la ut en patch til spillet... men synes Nvidia er veldig feige av seg får at de presser Eidos til og ta tilbake patchen..(hva med oss spillere da ?) skal jeg være ærlig så skjemmes jeg over og ha et Nvidia-kort iallefall ikke noe jeg snakker høyt om... Nvidia har gjort en del tabber nå.og vil vel berge det di har igjen. tror nok det er mange som kommer til og bytte til ati når di skal kjøpe grafikkort igjen.og det kan man jo fårstå. vet bare en ting,skal bestille nytt grafikkort om 3 dager og da blir det ikke Nvidia-kort... 8) Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Patchen ligger faktisk enda på Eidos sin hjemmeside (som er veldig overbelastet i øyeblikket) http://www.eidosinteractive.co.uk/support/ Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Nå som denne nyheten lekke ut blir det vel ikkje noe verre enn om patchen hadde kommet ut. Patchen har vært lenge ute ;-) Jaja, då dreit de enda mer på draget en eg trodde Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Å HERREGUD så teit duste-nvidi-ost Nå må de f*** meg skjerpe seg Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 nVidiotene forever (hilsen Ati R9700 Pro eier ) Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 NVIDIA = Patetisk Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Patchen ligger faktisk enda på Eidos sin hjemmeside (som er veldig overbelastet i øyeblikket)http://www.eidosinteractive.co.uk/support/ Joda den ligger der ennå. To tre refresh på FTP'en så kommer muligheten til å laste ned. Når man ser på hva patchen inneholder blir man rimelig forbannet på at denne skal trekkes tilbake. Kan ikke skjønne at Eidos skal ha latt seg presse til å trekke denne tilbake. Patchen inneholder noen viktige fix'er som blandt annet er en korrigering av feil nedtelling av ammo (trekker to skudd istedet for en). Flere plasser i spillet er man avhengig av å ha nok ammunisjon for å klare av mutantene. Tomb Raider spillet fortjener ikke alle bugs det er belemret med. Å holde tilbake patcher som ordner opp i de groveste burde være straffbart. Med 4.9 Patchen innstallert og med oppløsning på 1280X1024 og resten på max klarer et GF4 Ti4200 ikke å levere høyere enn 25-30 FPS. Prosessor er P4 2,53. Med 1024X768 kommer man opp i det dobbelte. Spillet ble faktisk litt morsomt etterhvert som man kom ut i det, men starten var direkte kjedelig. Yoda Lenke til kommentar
ojb Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 er det blitt noe bedre kameraføring?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå