Arodem Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 De små titlene tronet høyt over gigantene i nesten alle kategorier. Les hele saken Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Godt mulig det bare er meg, men det føles utrolig godt å se at Call of Duty ikke er nevnt! 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Det tok en stund før jeg faktisk fikk spillt Journey. Etter at jeg hadde gjort kunne jeg ikke fatte og begripe hvorfor jeg ikke hadde spillt igjennom det tidligere. En perle, sann herlighet. 1 Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hadde bare gullstikka vært slik. Istedet er det markedsføring og spillsalg som styrer hele showet der :/ 2 Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Synes personlig Journey et oppskrytt. Det er et vakkert spill, men det blir hypet så til de grader (fullt klar over at majoriteten er uenig med meg) Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Ser ikke helt hva som skal være så genialt og fantastisk med Journey. Det var et helt greit spill å ha spilt igjennom, men utover det så var det ingenting for meg. Det ble fullført bare en gang Lenke til kommentar
Einherjer86 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Herlig å se en kåring med rot i virkeligheten, basert på folks ærlige mening og kjærlighet til faget og spillmediet. Storselskapene kan ta seg ei bolle. Bare så fordømt leit at Journey ikke er tilgjengelig for oss PC-spillere. Kan ikke kjøpe PS3 bare på grunn av ett spill, men skulle satt pris på å tatt en titt på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå