Gromle Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Noen som har peiling om det mulig å klare en bane? er det noen slutt? Har klart 9930 meter på Highway, og kunne klart mer om jeg ikke hadde hoppa over bensinkanna. Endret 28. mars 2013 av Gromle Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Du er bedre enn meg hvertfall, jeg har 6900-ish på highway. Skulle også likt å vite om det er noen slutt på banene.. Hvilke biler bruker du på hvilke baner? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Bruker snøskuteren på highway og moon. Veldig enkel når belter og bensin er oppgradert endel. Tanksen er veldig bra på de 2-3 første banene og Forrest. Er i grunnen mest de to jeg bruker, men driver og oppgraderer rallybilen for å teste den skikkelig. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jeg kjører nesten bare rallybil - kjapp og holder seg noenlunde på bakken. Snøskuteren er bra på snøbanene (doh!), men jeg syns den er litt stor? Og den har litt lett for å gå rundt. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Rallybilen virker lovende! Men på highway er det ingenting som slår skuteren. Den er passe rask, god fremkommelighet og ikke minst veldig lang rekkevidde. Vil tro den gjør det bra på Alien Planet også. Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Nei. Banen blir aldri slutt..men blir jo vanskeligere og vanskeligere jo lengre du kommer..og til slutt vil det nok bli såppass vanskelig at du ikke klarer det..men har du flaks skal det gå uendelig. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Har 6500m på Highway med formel 1 bilen. Trodde kanskje den var best å bruke siden den er kjapp og har bra med downforce. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Snøskuter? På min hill climb racing har jeg bare en sånn jeep, monstertruck, motorsykkel å en formel 1 bil. Er det kommet ny versjon av spillet eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå