ReallyBawz Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hei! Jeg har utviklet spill med javascript men mest C# i de siste måndene, nå vil jeg prøve og sette sammen et "team" som kan prøve og lage et skikkelig spill, dette spilelt ville isåfall vært gratis og i web browseren, om det er noen som har lyst og bli med på dette så kontakt meg enten ved pm, kommentere her eller adde meg på skype (itzeier) Jeg ser etter utviklere disse må altsa kunne kode i forskjellige kode språk, helst C# og JS. Jeg ser etter designere disse må kunne designe forskjellige templates og objekter (3D) bakgrunner og diverse ting til spillet. Jeg etter en som kan være web ansvarlig. Sorry om dette er en dårlig plassering av tråden, dere må gjerne flytte den. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hva av rammeverk tenker du deg å bruke? WebGL eller Unity? Lenke til kommentar
ReallyBawz Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg tenkte og bruke Unity siden dette er det jeg er mest kjent med, men kunne prøvd noen andre også om andre som vil være med i prosjektet liker det bedre. Lenke til kommentar
ReallyBawz Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Er det ingen som kunne tenke seg dette? Alt diskuteres internt og alle bestemmer like mye. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hadde jeg kunnet noe om det hadde jeg gjerne vært med for moro..! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hadde jeg kunnet noe om det hadde jeg gjerne vært med for moro..! Unity er sjokkerende lett å lære. Dersom du ikke kan programmere kan det muligens være en fin måte å lære det på. Du kan bruke C#, JavaScript og Boo. Hvis det ikke er det du vil, kan du prøve deg på 3D modellering Dersom du ikke ønsker å piratkopiere er nok Blender veien å gå, selv om jeg har en del innvendinger mot det verktøyet. For grafikk trengs det også noen som kan lage teksturer. Dette er en stor jobb selv om det i stor grad blir involvert. Dette kreves det Gimp eller Photoshop og et kamera for å gjøre, og hvis du føler deg komplisert kan du bruke Texture Maker eller Genetica. Første funker ikke så bra lenger, men var et veldig bra verktøy. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Unity er sjokkerende lett å lære. Dersom du ikke kan programmere kan det muligens være en fin måte å lære det på. Du kan bruke C#, JavaScript og Boo. Hvis det ikke er det du vil, kan du prøve deg på 3D modellering Dersom du ikke ønsker å piratkopiere er nok Blender veien å gå, selv om jeg har en del innvendinger mot det verktøyet. For grafikk trengs det også noen som kan lage teksturer. Dette er en stor jobb selv om det i stor grad blir involvert. Dette kreves det Gimp eller Photoshop og et kamera for å gjøre, og hvis du føler deg komplisert kan du bruke Texture Maker eller Genetica. Første funker ikke så bra lenger, men var et veldig bra verktøy. Takk! Kanskje jeg skal se om jeg skjønner noe av dette. Jeg har virkelig 0 kompetanse innenfor dette området. Tenkte bare det kunne vært litt moro :-) Lenke til kommentar
ReallyBawz Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 GeirGrusom, ville du vært interessert i dette prosjektet ? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 GeirGrusom, ville du vært interessert i dette prosjektet ? Full jobb, kone og egne prosjekter gjør at jeg dessverre ikke har tid til å ta på meg mer prosjekter. Lenke til kommentar
ReallyBawz Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Full jobb, kone og egne prosjekter gjør at jeg dessverre ikke har tid til å ta på meg mer prosjekter. Full jobb = Du er syk kone = du er også syk andre prosjekter = legges på hylla Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Meh, web-browser spill er noe jeg bare hater.. Hater. HATER! D: :@ Men, ellers er jeg med på et slikt prosjekt. Så lenge det kan være en viss organisering bak det. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Kan enkelt lage stand-alone for Windows, OS X og Linux i Unity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå