AnonymDiskusjon Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hva er det du ser etter når du skal sjekke en jente? -Jeg regner med at utseendet er åpenlyst, så gjerne svar mer konkret. -Ikke PUA og folk som er ute etter et ligg. Jeg tenker akkurat nå på hva du ser etter når du faktisk er nysgjerrig og interessert. Eksempel: Jeg ser gutt som jeg synes er kjekk men som ikke virker så snill, men gir et inntrykk/aura av å være litt for tøff, impulsiv og arrogant. Herved er det et viktig inntrykk for meg at han virker snill og gir et inntrykk av dette, på en oppegående måte. Jenter kan selvsagt også svare. Anonym poster: e4ae9714d2a1728872703b5c5b30e650 Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Får meg er det viktig at jenta har selvtillit (selvsagt kan det ikke være for mye) samt ett godt selvbilde. Dette er ofte noen man kan se veldig fort. Også viktig at hun er trygg på seg selv, men alt her går hånd i hånd med hverandre. Utseendet er egentlig delvis irrelevant for å være helt ærlig, så lenge hun har det som står over og samsvarer med mine interesser, etikk og moral så kommer utseende veldig lang bak i min liste. Men skal jeg gå inn på det er det viktig at det er ingen eller lite sminke der, det handler ofte om hvor trygg hun er på seg selv, kraftig overvekt er noe jeg heller ikke liker. Lenke til kommentar
Shortie Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) . Endret 5. august 2016 av Shortie Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Jenter som har et lurt smil og snille øyne. At hun er høflig og kan å oppføre seg er viktigst av alt. På noen jenter kan du se i øynene at de er...tja... veldig glad i sex. Det skaper jo nysgjerrighet. For å pirre nysgjerrigheten må hun også se velpleid ut, rent hygienisk. Direkte bimboer tiltaler meg ikke så mye. Jeg liker også at det er litt på kroppen. Heller det enn radmager. Ellers kommer utseende som sådan langt ned på lista over hva som gjør meg nysgjerrig. Alt i alt har utstråling mye å si. Den pirrer min nysgjerrighet. Endret 28. mars 2013 av Aqulini Lenke til kommentar
rockworld Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Utseende har ikke så innmari mye å si for meg så lenge hun er normal+ (Selv om det bare er positivt).. Det er ikke utseende jeg er kresen på, men at hun har humor, ikke tar livet for tungt, er positiv, spontan.. Rett og slett livsglad. At vi kan sitte timesvis å bare preike bullshit. Også at hun har litt i hodet og ikke faller for et par puse-ord og ikke er sykt oppmerksomhetssyk. Kan leke timesvis i senga og synge med meg i dusjen. Så rett og slett litt rare, kule, livslgade jenter. Det er ikke mange av disse jeg har møtt, men de utrolig få jeg har. Shit, jeg blir ikke bare nysgjerring men faller som regel gjennom jordskorpa. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Smilet. En jente med et vakkert eller "velbrukt" smil tyder på at hun er positiv. Jeg elsker positive mennesker. Hvis smilet ikke eksisterer så liker jeg jenter som ser litt usikre ut. Føler jeg kan bidra positivt til livet deres ved å introdusere meg Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Utstråling, "vibe" og sans for humor scorer høyt for min del. Jeg bruker å merke det ganske fort om hun er en person jeg kunne tenke meg å bruke mer tid på, og i så tilfelle er dårlige "vibber" direkte turn-off for meg. Når det gjelder utseende så har jeg erfart at hvis ei jente er interessant som person så klarer jeg som regel å finne noe ved utseende som jeg liker også. Motsatt, hvis ei jente ser bra ut men ikke tiltaler meg som person så ... meh. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Når det gjelder utseende så har jeg erfart at hvis ei jente er interessant som person så klarer jeg som regel å finne noe ved utseende som jeg liker også. Motsatt, hvis ei jente ser bra ut men ikke tiltaler meg som person så ... meh. Dette er veldig vanlig. Har prøvd å forklare det for mange andre folk.. når man blir smålig betatt eller liker en person godt så vil utseende forbedre seg. Personen vil se mer vakker/kjekk ut når du liker personen bak utseende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå