Gå til innhold

Ny mobil - Hvem kan ta over for Galaxy Nexus?

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i min Galaxy Nexus, men merker at den drar på åra, lagger og er veldig treg til å åpne apper. Vil ha en telefon som ikke lagger.

De jeg har sett på er S3, LG Optimus G og Nexus 4, men jeg tar imot forslag :)

Jeg liker å customize telefonen min med ulike ROMs osv, men kan funke med en telefon som ikke har så mye muligheter på den fronten så lenge ikke systemet som følger med lagger.

Nexus 4 var kanskje åpenbart valg, men har lest at den er lite responsiv og irriterende å tekste med osv, så da var det lite fristende...

Hva tenker dere? Hva kan dere anbefale? Maks 4000,-

Edit: Ikke over 5 tommer :)

Endret av muffy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer egentlig veldig an på hva du synes om stock Android kontra f. eks. Touchwiz og tilsvarende på LG. Ellers vil jeg gjerne legge til at S4 kommer i butikkene om så alt for lenge og at det kanskje kan være et alternativ for deg.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så er jeg litt lei stock android... Om det er Touchwiz eller LG UI er egentlig greit, så lenge den ikke lagger på grunn av det :) S4 virker veldig interresant, hvis jeg velger å bruke så mye penger, men så i en video at den lagget i systemet, til tross for den kraftige prosessoren... Men det kan ha vært bare en uferdig versjon av systemet :)

Lenke til kommentar

Byttet først Galaxy Nexus med HTC one x+, solgte fort one x+ og kjøpte Nexus 4.

Har vært meget fornøyd siden :)

Tipset er Nexus 4, hvis du var fornøyd med Galaxy Nexus.

Hvis du er lei stock android kan du jo installere CM eller Paranoid Android.

For min egen del overlevde jeg med Sense i 1 måned, før jeg installerte en AOSP rom og senere solgte HTC'en.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...