Vigilante85 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Her kan dere skrive kommentarer på min arbeidslogg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1497651 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hva fikk deg i 2013 og gå for mørke farger og gull? Har du en tegning/ ide / plan på sluttresultatet? Har du tenkt over ideen å bruke hurtigtilkoblinger http://koolance.com/help-quick-disconnect-shutoff-couplings Lenke til kommentar
powersound Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Litt av det samme jeg driver med, skriv gjerne litt mer om plan å sluttresultat. Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Personlig synes jeg sort og gull passer godt sammen, pluss at hk er nesten sort med noen gulldetaljer. Hurtigtilkoblinger passet ikke inn i det jeg har planlagt. Plan og sluttresultat skal jeg skrive mer om når jeg har fått resten av delene. Kommer til å skrive litt om alle delene, og hvorfor jeg valgte disse. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Ser ut som du trenger en sånn Har en igjen her Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Ser ut som du trenger en sånn Har en igjen her Var ikke så verst den, men har bestilt vannblokker allerede. Regner med mesteparten av delene kommer på tirsdag, så da blir arbeidsloggen oppdatert. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Var ikke så verst den, men har bestilt vannblokker allerede. Regner med mesteparten av delene kommer på tirsdag, så da blir arbeidsloggen oppdatert. Hvilken blokk har du bestillt? Regner med at den ikke har gull på seg Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Hvilken blokk har du bestillt? Regner med at den ikke har gull på seg Har bestilt xspc raystorm. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 fine nipler! hvor kjøpte du dem? fikk lyst på slike selv. men nå har jeg kjøpt nipler uansett. Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 fine nipler! hvor kjøpte du dem? fikk lyst på slike selv. men nå har jeg kjøpt nipler uansett. Kjøpte dem på watercoolinguk.com Lenke til kommentar
KCT91 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Ble fint til slutt, men må si at de blå led lysa "blurrer" ut det blå i loopen din, på det siste bilde. Ville testet med hvite lys, men er bare egen mening. Ble et bra sluttresultat God jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå