jegharspørsmåltildeg Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) hei, jeg lurte på noe. hvorfor kan jeg ikke lage en froneter-bruker og hvor kan jeg gjøre det? Og jeg bare lurer, mange i klassen prøver å hacke en fronter bruker, men er det en mulig het i det heletatt Endret 27. mars 2013 av jegharspørsmåltildeg Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Hei! Hvordan du får laget egen froneter bruker er det nok skolen som har med å gjøre , så der kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Når det gjelder selve hackinga (noe som er straffbart ) av en annen persons konto antar jeg at man prøver å gjette seg til passordet til brukeren, jo vanskeligere passord brukeren har jo mer umulig blir det å gjette det. Har man et enkelt passord som for eksempel navnet til katten sin, byen hvor man ble født eller lignende så kan man jo finne ut av det med litt prøving og feiling, det er nettopp derfor man bør ha et noe vanskelig passord men som også er lett å huske. Et eksempel på et vanskelig men lett å huske passord 7ka6tt5ER , her har man blandet tallene 765 og ordet katter sammen og man kan utvide passordet ved å legge inn flere tall og ord : 7654321 katter og hunder , det viktigste er dog at det er lett å huske men vanskelig for andre å gjette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå