V3r0n1c4 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Heisann! Var i en leke-slosskamp i går som tok litt av, og har hatt smerter siden. Jeg ble holdt fast bakfra med armene til motstanderen presset mot ribbeina, mine armer tror jeg var over. Området ved albuene til utfordreren presset mot beina, og jeg sa ifra at nå er det virkelig nok, men så gikk det jo på med litt mer press, og det stakk skikkelig til! Det er foran det gjør vondt, mest til venstre for plexus. De fleste anstrengelser kjennes, noen ekstra godt. Hosting er jævelig og jeg vil helst ikke reise meg fra sofaen! Er det noen som kjenner seg litt igjen? Det kan jo være en muskelstrekk, men jeg er ikke så smart på sånt så jeg vet egentlig ikke helt.. Takker masse for svar!! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Gjør det jævelig vondt hvis du tar ett skikkelig magadrag med luft ? Hvis det ville jeg sjekka meg for brist. Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Lenke til kommentar
V3r0n1c4 Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Gjør det jævelig vondt hvis du tar ett skikkelig magadrag med luft ? Hvis det ville jeg sjekka meg for brist. Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Hehe, det gjør vondt ja! Glad jeg hvertfall kan puste normalt i fred Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Husker en kompis hadde brist i ribbenet, da kunne man høre det hvis man trykket lett på området, hvis du ikke har store pusteproblemer er det vel bare å vente litt, hvis det fortsatt ikke er bra er det lurt å få sjekket, men som oftest gjør de jo ikke noe med ribbeinsbrudd, det gror av seg selv helt fint ikke ta det her som at jeg mener du ikke skal sjekke, det må du hvis det vedvarer! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Forskjell på brudd og brist, Alek. Brist er bare en sprekk, nesten brekt liksom Kan gjøre mer vondt enn brudd faktisk Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jepp , jeg hadde det etter å ha snublet i en stige 11 meter over bakken og landet på en rad av stoler i en sal. 4 mnd tok det før jeg kunne løfte handleposene med motsatt arm. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Selv tryna jeg bra greit i en gokartkrasj, slo skuldera ut av ledd, brista 2 ribbein på høyre side og knakk ett på venstre, de på høyre gjorde vondest.... Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Forskjell på brudd og brist, Alek. Brist er bare en sprekk, nesten brekt liksom Kan gjøre mer vondt enn brudd faktisk Stemmer sikkert det, men er fortsatt rett få det sjekka, men de gjør nok ikke noe med det. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Nei, ekke så mye å gjøre med det, men kjekt å vite så man tar det rolig og ikke ender opp med at bristen blir et brudd... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Ble skutt av en bandyball for noen få år siden, du kjenner det godt i maks 2 uker så er det normalt:) Lenke til kommentar
V3r0n1c4 Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Hehe, mange historier å fortelle her ser jeg Ja, jeg tror nok det er en brist i 2-3 ribbein, men kanskje ikke superkraftig siden jeg ikke føler noe når jeg ikke anstrenger meg. Takk for svar folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå