AndreasGaup Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 På min hyundai coupe får jeg start når det er kaldt. Men når den har blitt kjørt litt å jeg slår av bilen å lar det gå 5 min før jeg forsøker å starte den igjen vil den ikke starte.. den starter kunn når den er kald. Need help Lenke til kommentar
AndreasGaup Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Haha ja hr fådd hør dt dær et par ganga no Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Var egentlig bare en liten spøk:) har jobbet som bilmekanikker lærling i et halv år nå, men vet ikke hva som kan være feil. Skal høre på verksted etter påske om de vet hva det kan være om du ikke har funnet ut av det til da Endret 28. mars 2013 av Freestyle199 1 Lenke til kommentar
AndreasGaup Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Takk skal du ha Tennplugger har blitt skiftet, men jeg tok opp en tennplugg å vridde om nøkkelen da kom et kun et gnist på rundt 8 sekunder.. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hei feilen kan skyldes en rekke ting. Du må ta diagnose av bilen på et verksted. Motoren trenger kompresjon, riktig besin-mix + gnist. Et av disse tingene er galt og kan forårsakes av 1000 ting. 1 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Kan som nevnt være 1000-ting, men de vanligste kan være en gåen temperaturføler eller en dyse som lekker. 2 Lenke til kommentar
AndreasGaup Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Ja ska få en diagnose på biln ætter påsk Takk førr svar, sætt æ vældi pris på Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 får ikke bensin/for lite bensin, tempføler, ikke gnist på alle pluggene. kan være elektrisk feil. umulig for oss som sitter her og fortelle Lenke til kommentar
AndreasGaup Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Det var temp. føler som var feil så du hadde rett takk du! Kan som nevnt være 1000-ting, men de vanligste kan være en gåen temperaturføler eller en dyse som lekker. Det var temp. føler som var feil så du hadde rett takk du! Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Skyter man i mørket så treffer man iblant :-P Bra det ikke var noe verre :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå