Gå til innhold

Kjøp av stasjonær PC - bygg selv prosjekt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må jeg si at saken min er uløst igjen (:p) for jeg har funnet ut at jeg maks kan bruke 10k.

Hvis noen kan hjelpe meg med et oppsett, så hadde det vært fint da jeg ikke vet om alle deler passer sammen med mer.

SKAL ha: 3770k, kanskje 7970 litt usikker der, Fractal R4, og 1-2 TB lagring, W8.

Har fra før: Høyttalere og SSD (120 GB)

Lenke til kommentar

Skal du ha med tastatur, skjerm og resten av det som trengs til maskinen innenfor budsjettet på 10k? Da må du nok droppe et par ting, evt. velge billigere komponenter.

Det stemmer, dessverre. Endret av HaakonSag
Lenke til kommentar

Det går jo an å bygge en bra PC med alt tilbehør til 10k, men ikke hvis du skal ha W8, 7970 og 3770k i tillegg til respektable komponenter ellers i PCen. 12k vil nok holde, ja.

Hva skal du med W8 når du har W7-lisens egentlig? Virker som bortkasta penger.

Lenke til kommentar

http://www.prisjakt....?l=42704&view=m

Tatt utgangspunkt i hvor lavt jeg selv ville ha gått. Er mulig å skrape litt her og der.. 40-50kr her og der..

Som du ser.. Ikke sjans i havet.. Og i listen mangle det også tastatur, og som jeg forstod ønsket du mekanisk, noe som minimum koster 600kr..

Skulle gjerne ha hatt oppsettet ditt jeg :love:

Men kan absolutt gå ned i pris på grafikkkortet. MÅ ikke ha det, men har hørt at det er å anbefale altså.

Kanskje et gtx 660, eller 7950..

Lenke til kommentar

Han har jo W7, og hvis han absolutt må ha W8 finnes det andre metoder for anskaffelse enn å punge ut med 1000 unødvendige kroner. :roll:

Men hvis han skal ha W8:

post-206391-0-61017400-1364978539_thumb.png

Yes sir! Men sparer dog bare mellom 2-3 hunder kroner på en oppdatering kontra OEM.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...