Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal også opp. Det sies at man ofte blir spurt om en roman man har lest og fortelle litt om den, så det er litt greit å lese en bok på forhånd. Jeg tror heller ikke at man får vite temaet dagen før, men en halvtime før man står foran sensorene.

Lenke til kommentar

Jeg skal også opp. Det sies at man ofte blir spurt om en roman man har lest og fortelle litt om den, så det er litt greit å lese en bok på forhånd. Jeg tror heller ikke at man får vite temaet dagen før, men en halvtime før man står foran sensorene.

Man får vel noe forberedelsesark eller hefte dagen før, eller er det bare for den skriftlige delen? Hvilken karakter går du for, og har du forberedt deg/skal forberede deg på noen måte, om jeg får love til å spørre.

Leste en klassiker ved navnet To kill a mockingbird, god bok som det er mye å snakke om. ganske lett å snakke om og, så det går nok fint. alltid bra med å ha lest en klassiker i stedet for noe ungdomsvrøvel

Lenke til kommentar

Det gjelder nok den skriftlige eksamen. Jeg vet ikke hvordan det er nå, men en kompis, som kom opp i muntlig i høst, sa at man fikk forberede seg en halvtime før man går opp på podiet. Jeg sikrer meg en 4er (fordi det er det jeg trenger), men satser på 5ern.

Jeg tok skriftlig eksamen i høst, og forberedte meg til det, men ellers har jeg ikke forberedt meg særlig til den muntlige eksamen. For øvrig driver jeg å leser The Road, og skal snakke om den. Kompisen min sa også noe om å sammenligne, den boken du har lest, med en tekst eller novelle man får tildelt i forberedelsestiden.

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det gjelder nok den skriftlige eksamen. Jeg vet ikke hvordan det er nå, men en kompis, som kom opp i muntlig i høst, sa at man fikk forberede seg en halvtime før man går opp på podiet. Jeg sikrer meg en 4er (fordi det er det jeg trenger), men satser på 5ern.

Jeg tok skriftlig eksamen i høst, og forberedte meg til det, men ellers har jeg ikke forberedt meg særlig til den muntlige eksamen. For øvrig driver jeg å leser The Road, og skal snakke om den. Kompisen min sa også noe om å sammenligne, den boken du har lest, med en tekst eller novelle man får tildelt i forberedelsestiden.

handlet eksamens oppgaven om "English, at home and abroad" !?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...