DesertGlow Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Fire melk, et brød og en PC-takk! Tenk deg at du er på vei inn i butikken. På handlelisten har du følgende ting: Fire lettmelk, et kneipbrød, en stor pose potetgull og en kraftig multimedia-PC. Dette kommer til å bli realiteten hvert øyeblikk i en butikk nær deg! Les artikkelen her Lenke til kommentar
huf Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Det måtte bare komme! Lenke til kommentar
johna Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 haha,, det høres jo teit ut. Pc'n er bra den, men folk som har liten greie på data vil nok med en gang dra likheter mellom disse pc'ne og Rema's vanlige 10-kroners Hyller!. Nei kjøp på Elkjøp, det er trygt og bra.. Uansett glimrende tiltak,, flere konkurrenter liker vi.... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 FOR GUDS SKYLD: NEEEEEeeeeeei!!!(*hiver meg ned stup*) Lenke til kommentar
!Alex! Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hahaahahah *lættis* huff, ejg håper hvertfall de har bedre service enn visse andre webshoper (les: pcutstyr.no) Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hehe! Jeg syntes det var kongebra jeg!!! Ikke at jeg kommer til å kjøpe PC derfra Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ikke ver så spydig mot rema. Vi som jobber på REMA har faktisk litt insikt. Dette kommer til å bli kjempebra! jeg viste jeg kunne stole på deg reitan! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 "stikker på rema å kjøper ny pc jeg" Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg jobber jo i en Rema 1000 butikk så jeg får sikkert avslag hvis jeg finner på å kjøpe pc der(Tviler på det da...) Go Rema!!! Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 du kjøper jo ikke pc som du kjøper annen mat osv da hadde vært idiotisk. Men altså, jeg kunne godt kjøpt pc på REMA jeg hvis det hadde vært bedre tilbud der enn andre steder. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ja stakkars Reitan og Hagen de tjener så dårlig at de måtte jo finne på noe. Synest erlig talt dette er skremmende , først sørget de for å utkonkurere alle "vanlige" matbutikker med det resultat at valgfriheten/mangfoldet i vareutvalg er det dårligste i hele europa, er det nå pcmarkede sin tur. :o :o Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg innbiller meg at denne pcen er en god del bedre enn hva du får for samme pris Elkjøp! (nå vet jeg ikke hva slags hovedkort det er men...) På elkjøp får du denne til 9995,-. ETter min mening er det liten tvil om at REma banker Elkjøp ned i støvla, noe jeg synes er bra! http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 skal de bruke 266 fsb cpu? kan se slik ut på rammen. i så tilfelle går det ikke an å oppgradere cpu da 2600+ er den kjappeste med 266fsb. tror ikke kommer til å kjøpe pc på hverken rimi eller rema de nesmeste årene:) Lenke til kommentar
genesis Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hmm, mye negativt ute å går, selv mener jeg at slikt utstyr for 8500 er veldig seint å komme med, ikke særlig konk.dyktig dette nå, og iallefall ikke for "oss" som setter sammen stasjHet selv. , men når det er sagt, så ville vel bare dumme folk kjøpt fra dyrere (mer enn 100kr) plasser dersom det faktisk var/ble konk.dyktig...... mener jeg "lykke til rema1k, håper bare ikke det går utover "når" man finner ut at dette ikke var helt det store, og rema1k taper på dette. (jeg har ikke skjekket om jeg en plass kan kjøpe "samme" maskin billigere, men.... som "bygger" er jeg ganske sikker på at jeg vil kunne ende opp med bedre/billigere) Lenke til kommentar
Acidguy Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Noe lang url da... heh. Nok om det, kanskje de har slike tilbud som på DVD noen ganger da, det hadde jo vært tøft Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 høres dumt ut ja. synes det. tror de gjør det bare for å få oppmerksomhet, prisen ser bra ut, men hva med skjermen? den stod ikke der. å det stod gennerelt dårlig info om hva som var i maskina. men de som kjøper de pc`ene der har ikke særlig peil, gamle 70-80 åringer som ikke har sett en pc før. å hvem pokker går på rema med 15.000 kr på seg da? ikke mange det nei. nei for all del folkens, hold dere unna dere som kan å bygge pc, det kommer iallefall jeg til å gjøre. holde meg unna altså. ligger forresten en rema butikk like ved der jeg bor så måååååååå vel ta meg en titt. Lenke til kommentar
audible Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Har vært litt i tyskland, og der selger de medion pcer i vanlige dagligvareforetninger. Både laptoper og stasjonære. Disse er gode nok for den jevne forbruker. Medion holder også en fornuftig prislinje. Hva jeg vil trekke fram som minus er at ofte er disse bundlet med masse programmer - unødig kostnad :-) Jeg synes dette tiltaket er helt utmerket. Gi litt konkurranse inn på markede. Det tjener bare vi forbrukere på. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 jeg personlig jobber på rema 1000 , og vi har fått inn rundt 3 slike pc'er.. (tror da dette er riktig?) De er IKKE satt ut i butikken.. enda.. På lappen stod det de samme specs'ene som i artikkelen, bortsett fra at det var et GeForce FX 5200-kort, og ikke et FX 5600.. mulig det er to forskjellige pc'er, men resten av specs'ene stemte.. Jeg løftet på en av pc'ene og fant ut at de var svært lette, det kan vel ikke være aluminium? De var i hvetfall ikke så digre (ca Lian Li midium tower str.). Jeg fikk dessverre ikke åpne noen av pc'ene, men hvis jeg får, skal jeg si i fra om det er noe ekstra man trenger å vite om det.. --alexio Lenke til kommentar
KAS Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 å hvem pokker går på rema med 15.000 kr på seg da? ikke mange det nei. Huh? Tar ikke Rema kort lenger? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Bare bra, det blir masse arbeide til PC- Cowboys med fixing og hjelp for folk som ikke har så mye greie på maskiner Har lite tro på kassedamer/gutter som har tid til å ta seg av system- gjenoppretting og driverkrasj kl 16.00 på lørdag ettermiddag :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå