vaffelkongen Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Når jeg scroller vinduer i windows, lager skjermkortet mitt MASSE støy. Dette skjer også når jeg spiller og slår således inn på lydkortet mitt. Noen som har problemer med dette? Noen som vet hvordan jeg kan få løst dette? Har ikke tilgang til optisk eller spdif Jeg har et hovedkort fra Asus A7N8X DELUXE Kjører med Dual 512 RAM DDR 400 og Amd XP 3000 Lenke til kommentar
vaffelkongen Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 ingen? Lenke til kommentar
vaffelkongen Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Jeg opplever også at maskinen henger seg i krevende spill.. Er det noen konflikter mellom komponenter som kan være grunnen? Lenke til kommentar
vaffelkongen Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Tomshardware.com sier her at de kjører AGP 4X mens jeg kjører AGP 8X. Er det noen spesiell grunn til at de har valgt å sette ned ?? http://www.tomshardware.com/graphic/200305...fx_5900-06.html Lenke til kommentar
vaffelkongen Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Jeg har nå skrudd på 0.50% spread spectrum AGP i biosen og har ingen problemer lenger. Jeg har også funnet ut at det er jævlg fett å skrive på forum for seg selv :smile: :smile: Lenke til kommentar
kingslayer Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg har nå skrudd på 0.50% spread spectrum AGP i biosen og har ingen problemer lenger. hvordan gjorde du dette ??? har samme problem . Lenke til kommentar
vaffelkongen Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Åssen Hovedkort har du? På mitt var det mulig å sette på "AGP spread spectrum" .. Den var på disabled, nå er den på 0.50% Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Dette er et kjent problem med FX kort. Kan ikke hjelpe deg med hvorfor, men det er mulig å bli kvitt det i med å skru av smooth scrolling. (Hjelper bare i IE, og ikke i OU, desverre) Her er det beskrevet. (Se nederst) De sier det bare hender på Ultra, men mitt MSI FX 5900 non-ultra lager også lyden Lenke til kommentar
kingslayer Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 hovedkortet mitt er et chaintec nfs7 nforce kort jeg skrudde av smooth scroling og lyden ble borte i ie YEA!!!! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Støy, ikke nevn det, husker ennå litt av SB Live'n min. Huff, fæle minner. Spread Spectrum demper elektronisk støy, men går på bekostning av overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå