Gå til innhold

Kreatin spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig har jeg aldri hatt noe problem med Kreatin, men husk å drikk MASSE eller så trenger du så og si ikke å ta det. Tror heller ikke 5g per dag er farlig.

takker for svar nok en gang :)

Drikker allerede 2,5 - 3l vann så tror ikke det blir noen problem, 5g kreatin er vell egentlig mindre enn det det doseringen på pakken sier, kan vell ikke være farlig da? :O

Lenke til kommentar

Er blitt anbefalt å ta 5g kreatin daglig hele tiden, er vell ikke noe farlig med det?

De 2 dagene i uken jeg ikke trener, skal jeg ennå ta 5g kreatin eller mindre siden jeg ikke trener?

Takk for svar :)

Hør her....

Jeg begynte å jakte og skyte i konkurranseform for noen år siden. Da var det mye nytt å forholde seg til med tanke på utstyr og tilbehør.

Jeg konsentrerte meg for mye om de rette tingene å ha til at selve skytinga ble nedprioritert. Rifla ble tweaka så langt at den var laaaangt bedre enn hva jeg som skytter kunne prestere.

Jeg hadde hatt mer igjen av å skyte mer...

Man kan sammenligne trening og kosthold med dette, du bør begynne å konsentrere deg mer om treninga enn om alt det dilldallet man kan ha ved siden av for det bittelille ekstra som er så lite ekstra at det KUN har noe å si om man konkurrerer.

Det ENESTE tilskuddet jeg bruker er proteinpulver og omega3 oljer siden jeg av og til ikke får i meg nok av de to. Det er forsåvidt sjeldent jeg drikker en shake, kun de dagene jeg ikke får tid til å spise hele dagsbehovet for proteiner. Hvilket er rimelig enkelt å få til...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...