stefskje Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Er blitt anbefalt å ta 5g kreatin daglig hele tiden, er vell ikke noe farlig med det? De 2 dagene i uken jeg ikke trener, skal jeg ennå ta 5g kreatin eller mindre siden jeg ikke trener? Takk for svar Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Personlig har jeg aldri hatt noe problem med Kreatin, men husk å drikk MASSE eller så trenger du så og si ikke å ta det. Tror heller ikke 5g per dag er farlig. Lenke til kommentar
stefskje Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Personlig har jeg aldri hatt noe problem med Kreatin, men husk å drikk MASSE eller så trenger du så og si ikke å ta det. Tror heller ikke 5g per dag er farlig. takker for svar nok en gang Drikker allerede 2,5 - 3l vann så tror ikke det blir noen problem, 5g kreatin er vell egentlig mindre enn det det doseringen på pakken sier, kan vell ikke være farlig da? :O Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Hva sier doseringen på pakken (20g)? Jeg vil ikke tro det er noe farlig, men nå vet jeg ikke hvor gammel du er? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Fikk du ikke godt nok svar i den første tråden? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Er blitt anbefalt å ta 5g kreatin daglig hele tiden, er vell ikke noe farlig med det? De 2 dagene i uken jeg ikke trener, skal jeg ennå ta 5g kreatin eller mindre siden jeg ikke trener? Takk for svar Hør her.... Jeg begynte å jakte og skyte i konkurranseform for noen år siden. Da var det mye nytt å forholde seg til med tanke på utstyr og tilbehør. Jeg konsentrerte meg for mye om de rette tingene å ha til at selve skytinga ble nedprioritert. Rifla ble tweaka så langt at den var laaaangt bedre enn hva jeg som skytter kunne prestere. Jeg hadde hatt mer igjen av å skyte mer... Man kan sammenligne trening og kosthold med dette, du bør begynne å konsentrere deg mer om treninga enn om alt det dilldallet man kan ha ved siden av for det bittelille ekstra som er så lite ekstra at det KUN har noe å si om man konkurrerer. Det ENESTE tilskuddet jeg bruker er proteinpulver og omega3 oljer siden jeg av og til ikke får i meg nok av de to. Det er forsåvidt sjeldent jeg drikker en shake, kun de dagene jeg ikke får tid til å spise hele dagsbehovet for proteiner. Hvilket er rimelig enkelt å få til... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå