JuC1y Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Hei! Jeg har et problem med en PC. Hver gang jeg er på en nettleser (IE, Firefox, Chrome) så pleier den og henge seg opp. Det jeg mener er at jeg når går fra nettside til nettside eller trykker på forskjellige ting for å gå videre på en nettside så pleier den og henge seg opp. Det som skjer, er at nettleseren bare laster og laster, og jeg får null respons. Hva kan være årsaken til dette? Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Er det ingen som kan hjelpe meg? Eller har jeg postet på feil sted? Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Prøv forumet Annet om programvare. Men har du ruter? Prøv å trekke ut strømmen et par sekunder. Evt. koble direkte til modemen. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Okei! Problemet er kun på den ene pcen, jeg har tre andre pcer i huset og det er ikke noe som helst problem med noen av nettleserne. Har prøvd og trekke ut strømmen, men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå