Quinsy Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Oki, jeg fatter ikke hva som skjer. Alt var bra så started windows update installasjon (ikke nedlasting, men installasjon av filene), da ble internett forbindelsen skikkelig treg på min stasjonære pc, skype misten forbindelse, kunne ikke søke på internet med chrome osv. Alt fungerte fint på laptoppen som står ved siden av. Dette har egentlig skjedd lenge og ofte, men finner ikke ut hva det er, trodde det kunne være ruter fra telenor, men har satt denne i bridge mot en annen ruter og samme skjer. Har også formatert flere ganger i mellom disse hendelsene, så jeg aner ikke hvor jeg skal begynne å feilsøke. Noen som har tips angående dette så blir jeg meget glad. Takk glemte å si at når Windows update var ferdig installert og jeg hadde restartet, fungerte alt fint igjen. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Er det kabel eller trådløs? Er drivere til nettverkskortet installert? Lenke til kommentar
Quinsy Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Dette trådløst, akkurat nå bruker jeg asus usb n900 og darknight ruter Lenke til kommentar
alfal Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 En kan vel ikke vente at alt skal fungere 100% når pc er optatt med å jobbe.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Det spørs om du belaster wifi eller bredbåndslinjen 100%. I såfall vil du kunne oppleve at ting går tregt. Du kan teste wifikapasiteten ved å overføre mellom to maskiner. Du kan også prøve å slå på QoS i router for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå