bjornhelge Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 nok en spiker i kisten for nintendo.... Battlefield 4 is the latest in a string of third-party releases that will skip Wii U this year. Saints Row 4 developer Volition has said its open world adventure won't be on Nintendo's home console. And neither will Techland's Dead Island: Riptide - the developer didn't want to rework its engine for the platform. les mer... http://www.eurogamer.net/articles/2013-03-27-dice-explains-why-theres-no-battlefield-4-for-wii-u Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Many gaming fans have been surprised, not by the enhanced graphics or game play, but by the unexpected use of a Bonnie Tyler music track. One of the characters can be heard saying "I don't want to die to this song". http://www.telegraph...y-released.html Battlefield 4 gameplay: war never looked so lovely http://www.vg247.com...oked-so-lovely/ WOW utrolig epic og nyskapende, war has never looked so lovely, i tilegg er det soundtrack fra Bonnie Tyler. Endret 27. mars 2013 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Ikke noe stort tap for Nintendo. De har sine eksklusive spill. Nytt Zelda eller 3D Mario og du vil se Wii U salgstall skyte til værs. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Zombien: Jeg har en ps3. Noen: Så gøy. Noen: Jeg har en Wii U. Zombien: FØKK YOU!!!!!!!!! 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Det er nok like greit det ikke kommer til Wii U. Hardware messig så ville nok spillet sett rimelig likt ut som PS3/X360 utgavene. Men kundegruppen er bare ikke der, ikke nok ihvertfall. En ser jo det klart i Black Ops 2 fks, er vel rundt 3000 i multiplayer på det høyeste? Nintendo har aldri vært en konsoll folk har kjøpt for å oppleve nye fps spill. Og det skjønner nok Dice. Synd for dem som kun har en Wii U og ville spilt dette, men dem har tross alt et helt unikt utvalg av spill en ikke får på noen annen konsoll. Dem får "trøste" seg med det 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) If someone wants to take Unreal Engine 4 and ship a game on Wii U, they can! If they wanna ship an Unreal Engine 4 game on Xbox 360, they could make it happen. While that game might not look as pretty as it would on a "true" next-gen console, the new engine is scalable to a variety of platforms, including mobile." "I wasn't laughing at Nintendo or WiiU. I was laughing at how the question only included WiiU and not 360 or PS3." http://www.cubed3.co...d-to-wii-u.html Så igjen er det kun grafikk det går på? Edit Det var Unreal engine 4 dette var myntet på. Endret 30. mars 2013 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 If someone wants to take Unreal Engine 4 and ship a game on Wii U, they can! If they wanna ship an Unreal Engine 4 game on Xbox 360, they could make it happen. While that game might not look as pretty as it would on a "true" next-gen console, the new engine is scalable to a variety of platforms, including mobile." "I wasn't laughing at Nintendo or WiiU. I was laughing at how the question only included WiiU and not 360 or PS3." http://www.cubed3.co...d-to-wii-u.html Så igjen er det kun grafikk det går på? Edit Det var Unreal engine 4 dette var myntet på. kommende store forstbite3 spill titler er også kanselert til wii-u, det var nyheter før denne quoten du har her. men spill på frostbyte3 engine kan sikkert skvisess inn på wii-u også.... er nintendo folket villig til å betale 500kr for noe som bare hakker og går på en 10-15 framerate, har utvaska grafikk og avstans distanse som en nesten blind bestemor?...det er uten tvil at wii-u kommer til å slite når ps4/x720 kommer. disse konsolene vil ha fokuset på nextgen spill engines og beyond... hvis ikke nintendo kommer med en oppdatarert wii-u som henger med i 2016, så er løpet kjørt for nintendo.... Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 "[...] the new engine is scalable to a variety of platforms, including mobile." Scalable! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Selv om man kan betyr det ikke at man burde, Nintendo tjener sitt formål og jeg tror ikke at mangelen på neste genrasjons actionspill blir noe større problem enn denne genrasjons actionspill sitt fravær på Wii er et problem. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 blablabla hvis ikke nintendo kommer med en oppdatarert wii-u som henger med i 2016, så er løpet kjørt for nintendo.... Du skrev sikkert samme møkka for noen år siden, men da om Wii... Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Du skrev sikkert samme møkka for noen år siden, men da om Wii... må skuffe deg der gitt, jeg gjorde nokk ikke det... når wii'en kom så var det andre tider enn i dag. Endret 2. april 2013 av 64Zombie Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 kommende store forstbite3 spill titler er også kanselert til wii-u, det var nyheter før denne quoten du har her. men spill på frostbyte3 engine kan sikkert skvisess inn på wii-u også.... er nintendo folket villig til å betale 500kr for noe som bare hakker og går på en 10-15 framerate, har utvaska grafikk og avstans distanse som en nesten blind bestemor?...det er uten tvil at wii-u kommer til å slite når ps4/x720 kommer. disse konsolene vil ha fokuset på nextgen spill engines og beyond... hvis ikke nintendo kommer med en oppdatarert wii-u som henger med i 2016, så er løpet kjørt for nintendo.... Er ikke så pessemisitsk som deg, dog var jeg litt det i starten. Hva Nintendo vil annonsere av spill nå i sommer er fortsatt uvisst og vil bety litt, men nå som man ser hva som allerede har kommet ut, både fysisk og på eshop, itillegg til å ha lest mer om hva Nintendo satser på og hva de allerede har på vei av updates m.m, så må jeg si jeg faktisk er imponert og tror Nintendo vil klare seg helt fint. Hardwaren de tilbyr er mer enn nok også for å tilfredstille, det som det står mest på er om de holder det de sier og lover, og tilbyr mer online mulighter og utnytter alle de fine featurene som maskina bærer på. Interfacen og hvordan alt er satt opp ser veldig bra ut også. Monster Hunter er for meg en klar konsoll selger, og ser ikke ut som jeg er alene, da salget til nintendo har økt veldig etter at MH3 ble slipt og prisen på konsollen ble satt ned. Har dog ikke skaffet en selv enda, prøve å bite tenna sammen og vente til komplett eller mpx kjører 1990kr tilbud igjen som de gjorde på timesalget. Får se om tålmodigheten brister før det skjer. Me want Monster naaoow.... pokkers prinsipp. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 hvis ikke nintendo kommer med en oppdatarert wii-u som henger med i 2016, så er løpet kjørt for nintendo.... Wii som er rimelig svak i forhold til PS3/X360 har klart seg ekstremt bra. Noe den ikke burde ha klart om ting fungerer som du tenker. Nintendo har og vil nok alltid være noe folk kjøper pga Nintendo sine egne eksklusive spill. Og selvfølgelig tredjepart eksklusive spill som fks Monster Hunter osv osv. I England så økte salget på Wii U med 125% når Monster Hunter 3 kom i salg, noe som igjen viser at folk kjøper maskinen uansett hvor svak/sterk den måtte være. Sålenge det er spill på den som en vil spille! Vi har sett det samme med 3DS som i starten hadde svakt salg pga lite spill, når spillene kom så økte salget dramatisk. Samme har allerede skjedd med Wii U, og vil nok øke dramatiskt når Nintendo kommer med fks Zelda. Jeg vil avslutte med å skrive at jeg finner det snodig at du hele tiden vil skrive om negative sider om Wii U og dømmer den sønder og sammen med alle anledninger du finner. Jeg vet oppriktig ikke om du ikke er i stand til å se ting ifra flere perspektiver utenom ditt eget. Eller om du troller dårlig eller om du bare er en kjip kjip person? Hvorfor bruke så mye tid på dette liksom? Er det ikke mer gøy da på et forum som dette å diskutere artige ting om spill isteden for så mye som dette? 2 Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 må skuffe deg der gitt, jeg gjorde nokk ikke det... når wii'en kom så var det andre tider enn i dag. Da må jeg dessverre skuffe deg med å si at situasjonen er akkurat den samme. Folk kaller Wii U en gimmick, akkurat som de kalte Wii for en gimmick. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Sterkeste middelet uansett hvordan man vrenger og vrir på det, vil være spill. Og der betyr ikke battlefield 4 så mye etter min mening. Vil stå mye på hvilket og hvor mange spill Nintendo selv klarer å slippe ut, og itilllegg til den faste støtten de får fra capcom blant annet, som hjelper veldig med spill som Monster hunter. Så fort Nintendo slipper de virklige store spillene som de fleste kjenner til, så kommer salget til å eksplodere. Just wait and see. Kan jo bare se på N3ds og hvordan det gikk. Så fort Zelda OOT, kid icarus, kingdom hearts, monster hunter, luigis mansion, donkey kong, super mario etc ble slipt ut/annonsert, så eksploderte det og de gjør det kjempegodt. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 kommende store forstbite3 spill titler er også kanselert til wii-u, det var nyheter før denne quoten du har her. men spill på frostbyte3 engine kan sikkert skvisess inn på wii-u også.... er nintendo folket villig til å betale 500kr for noe som bare hakker og går på en 10-15 framerate, har utvaska grafikk og avstans distanse som en nesten blind bestemor?...det er uten tvil at wii-u kommer til å slite når ps4/x720 kommer. disse konsolene vil ha fokuset på nextgen spill engines og beyond... hvis ikke nintendo kommer med en oppdatarert wii-u som henger med i 2016, så er løpet kjørt for nintendo.... Med de kommentarene du kommer med her, viser du hvor lite du egentlig vet om Nintendo. Wii hadde da dårligere grafikk enn ps3 og xbox360, men dem begge ble knust i salgstall uansett. Man kjøper i utgangspunktet ikke Nintendo for å spille fps spill(det er det PC er til), man kjøper Nintendo for å spille NINTENDO spill. Hverken kjeksbox eller PS vil ever kunne komme med noen spill som vil slå Mario, Zelda og SSB(min mening selvsagt). Poenget er at Nintendo trenger ikke å utkonkurrere de andre hardwaremessig, de har allerede utkonkurrert dem med spillene sine(noe som wii beviste). For all del, jeg vil nok ha ps4 eller 720 når den kommer, men ikke fordi den har "bedre" hardware. Så vær så snill å ikke kritiser en konsoll du ikke har, eller har tenkt å kjøpe, siden det er så unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå