smort1 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Mind games! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 God Påske Svein Takk, det samme, Leif! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Hjelp Svein jeg er insnøad Nå noen meter og kommer ænnå mere kanske bedre at og vokne til våren God Påske Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Hjelp Svein jeg er insnøad Nå noen meter og kommer ænnå mere kanske bedre at og vokne til våren God Påske Leif Ja, hvor bliver våren? Snør her også! Men, det blir alltids vår, en gang,,,,,, Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Yeh mann, blir vår etter vinter og bare spørsmål ner? Får brøjte meg en vei ut fra huset så Nikonen får jobbe med vintermotiver Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Yeh mann, blir vår etter vinter og bare spørsmål ner? Får brøjte meg en vei ut fra huset så Nikonen får jobbe med vintermotiver Du skulle hatt en snøCanon, vettu! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Yeh mann, blir vår etter vinter og bare spørsmål ner? Får brøjte meg en vei ut fra huset så Nikonen får jobbe med vintermotiver Du skulle hatt en snøCanon, vettu! Ja først snøCanonen og sedan Nikonen ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Yeh mann, blir vår etter vinter og bare spørsmål ner? Får brøjte meg en vei ut fra huset så Nikonen får jobbe med vintermotiver Du skulle hatt en snøCanon, vettu! Ja først snøCanonen og sedan Nikonen ;-) :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg