Geir D Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Setter pris på slike utfyllende og informative svar! Det virker svært interessant. Jeg har et meget stramt budsjett, og vil også ha litt tid til å gjøre research for meg selv før det blir noen nye innkjøp. Når feriepengene kommer har jeg tent til å anskaffe meg et nytt objektiv for å kunne veksle litt med det 18-55mm kit objektivet som fulgte med mitt EOS 650D. Det jeg har bestemt meg for å kjøpe er: Tamron SP DI VC 70-300mm f/4-5.6 for Canon Det har fått gode reviews og har også hakket høyere dimensjon for filterfeste (62mm vs 58mm på kit objektivet). Sjekker ut linkene i kveld når jeg får tid. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Når det gjelder filter så bruker jeg og handle fra Maxsaver, og kjøper Hoya pro1 ND-filter, og Hoya HD-PL-filter "polariseringsfilter" helt greie priser og fraktfritt, men det kan hende du må betale mva. hvis prisen overstiger 200Nkr. heldigvis har jeg aldri blitt avkrevd for mva. selv om enkelte ordre har vært rundt 400Nkr. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå