CommanderKeen Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 ^^ Innbilsk eller? Var ikke et svar til deg, var mitt ønske for spillet. Har ingenting med deg å gjøre. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Vi har fått med oss at du digger scriptede singleplayer campains allerede. 4 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Vi har fått med oss at du digger scriptede singleplayer campains allerede. Virkelig? Fortell meg hvor jeg har sagt at jeg liker det. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Innbilsk eller? Var ikke et svar til deg, var mitt ønske for spillet. Har ingenting med deg å gjøre. Du, hold litt kjeft da og la de voksne snakke. Dette er kun for å kjøre det off-topic igjen, og den meningen din trengte du virkelig ikke å repetere ettersom det er noe vi alle vet fra før av. 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Du, hold litt kjeft da og la de voksne snakke. Dette er kun for å kjøre det off-topic igjen, og den meningen din trengte du virkelig ikke å repetere ettersom det er noe vi alle vet fra før av. Voksen er en tilstand, ikke en alder, og fyren som kaller folk med andre meninger for blinde alzheimerspasienter er ikke voksen. Hold kjeft kan du gjøre selv. 1 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) "Voksen er en tilstand, ikke en alder" Jeg er enig, og min påstand står støtt som et fjell. Diskusjonen på tidspunktet handler om Virgin Gaming, samt linken jeg gav der det åpenbart står svart på hvit at EA/DICE nå ser mulighetene esport har, samt hvor mye det har vokst de siste årene. Da er det lite "voksent" av deg å spytte inn noe alle vet allerede, og jeg regner med de fleste fint kan se at du kun gjør det for å provosere. Du nevner støtt og stadig at du hater å gjenta deg selv? Du hadde en fin mulighet til å kommentere ny informasjon her i tråden, men velger heller å gjenta noe du har sakt 100 ganger tidligere? Og da må jeg spørre med hvilken intensjon? Endret 30. april 2013 av oophus_3do 3 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg bryr meg ikke om esport. Jeg vil ha en god kampanje. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg bryr meg ikke om esport. Jeg vil ha en god kampanje. Hva vil en god kampanje være for noe? Kampanje har også flere forskjellige betydninger, har jeg rett i at du sikter til en enkeltspillermodus med en satt historie her? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg bryr meg ikke om esport. Jeg vil ha en god kampanje. Jeg skjønner ikke hvorfor du synes det passer inn i BF4.Det er flust med andre serier som har et fokus på enspilleropplevelse fremfor flerspiller. Hva er galt med de? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg bryr meg ikke om esport. Jeg vil ha en god kampanje. Bare for å kaste inn et par tilleggsspørsmål. Gleder du deg mer til kampanjen til BF4 eller flerspiller delene av spillet? Samt hvor mange timer trur du du brukte på kampanjen til BF3 kontra flerspiller delene av det? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Bare for å kaste inn et par tilleggsspørsmål. Gleder du deg mer til kampanjen til BF4 eller flerspiller delene av spillet? Samt hvor mange timer trur du du brukte på kampanjen til BF3 kontra flerspiller delene av det? Gleder meg like mye til hver del. Kommer selvfølgelig til å legge ned flere timer i flerspilleren, men som sagt er kvalitet viktigere enn kvantitet for meg. COD4 er et glimrende eksempel på et spill som greier begge delene med glans. Kampanjen var rett og slett fantastisk. Endret 30. april 2013 av sthusby 1 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) esport støtte vil jo automatisk gjøre flerspillerdelene bedre i samme slengen, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke finner glede i at det nå vil bli brukt tid på å utvikle dette videre, sårlig når du nå sier at du gleder deg like mye til hver del som jo var det jeg var ute etter. Endret 30. april 2013 av oophus_3do 3 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Det vil jo ikke gjøre spillet bedre for meg, all den tid skytespill er like interessant å se på som malinga som tørker. Gleder meg like mye til hver del, men ønsker heller prioritering av kampanjen enn esport-vennlighet. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Det å gjøre spillet esport vennlig handler jo ikke kun om å gjøre det tilgjengelig på nett slik at man kan se det. Det virker som om esport = twitch.tv i dine øyne, og da ligger vi så langt fra hverandre i kunnskap om dette at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne engang. 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Det vil jo ikke gjøre spillet bedre for meg, all den tid skytespill er like interessant å se på som malinga som tørker. Gleder meg like mye til hver del, men ønsker heller prioritering av kampanjen enn esport-vennlighet. Du ser ikke på opptak, du kan ikke tenke deg å spille på servere med nye våpen/baner/klasser eller der enkelte våpen/baner/klasser er låst vekk, du foretrekker å spille spillet akkurat som DICE har designet det? Hvordan i alle dager kan du like å spille Skyrim da? Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 skytespill er like interessant å se på som malinga som tørker. BF3 er jeg enig i er gørrkjedelig å se på, men dette derimot: http://www.youtube.com/watch?v=9aa1YEIToXU Skytespill kan være like så taktiske som MOBA, gitt modstøtte (kremt!) og litt godvilje fra spillerbasen. Jeg ser ingen grunn til at dette ikke skulle være gørrkjedelig å se på for de som liker FPS. Ihvertfall ikke visst ett ordentlig spectate og record system er implementert. I videoen her, er jeg enig i at det kan være vanskelig å ha oversikt over hva som skjer i denne videoen (det er tross alt over hundre andre med i kampen), men som sagt, kan dette lett bedres ved å implementere noe slikt. 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Du ser ikke på opptak, du kan ikke tenke deg å spille på servere med nye våpen/baner/klasser eller der enkelte våpen/baner/klasser er låst vekk, du foretrekker å spille spillet akkurat som DICE har designet det? Ja, jeg velger å ha tillitt til utvikleren. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Med andre ord er du en naiv ignorant EA/DICE fanboy. Fortell oss noe vi ikke vet da. 1 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ja, jeg velger å ha tillitt til utvikleren. Det er jo ikke snakk om å ha tillit til utvikleren eller ikke. Det handler om friheten til å få kunne spille som man vil med de verktøyene som utvikleren har gitt oss. Modstøtte er grunnen til at vi har en hel haug av forskjellige spil, og enkelte spillserier lever av mod samfunnet, og bygger på dette til neste versjon av spillet. Det er en fantastisk måte å se hva som fungerer og hva som ikke fungerer. La spillerne og modderne selv utvikle deler av spillet, la dem få balansere spillet og bruk så informasjon fra denne erfaringen til å gjøre spillet bedre i neste innsats. Jeg har mine tvil med at BF4 kommer til å få støtte for full modstøtte, men jeg håper de i det minste åpner det litt opp for oss slik at vi kan balansere kart og utstyr slik det passer oss. At vi kan filtrere servere tilpasset vår spillestil. At vi kan sette opp clan-kamper på en enkel og effektiv måte. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Det er jo ikke snakk om å ha tillit til utvikleren eller ikke. Det handler om friheten til å få kunne spille som man vil med de verktøyene som utvikleren har gitt oss. Modstøtte er grunnen til at vi har en hel haug av forskjellige spil, og enkelte spillserier lever av mod samfunnet, og bygger på dette til neste versjon av spillet. Det er en fantastisk måte å se hva som fungerer og hva som ikke fungerer. La spillerne og modderne selv utvikle deler av spillet, la dem få balansere spillet og bruk så informasjon fra denne erfaringen til å gjøre spillet bedre i neste innsats. Jeg har mine tvil med at BF4 kommer til å få støtte for full modstøtte, men jeg håper de i det minste åpner det litt opp for oss slik at vi kan balansere kart og utstyr slik det passer oss. At vi kan filtrere servere tilpasset vår spillestil. At vi kan sette opp clan-kamper på en enkel og effektiv måte. Vel, jeg tar meg friheten til å støtte utvikleren. Med andre ord er du en naiv ignorant EA/DICE fanboy. Fortell oss noe vi ikke vet da. Nei, det stemmer ikke. De eneste som er ignorante her er de som hater alt EA gjør. Hint, det er deg jeg snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå