Gå til innhold

Her er Battlefield 4 (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen, jeg viser jo bare til hva han selv sa. Blir også for dumt at personen som har kalt meg idiot flere ganger i tråden skal heve seg over personangrep.

 

Jeg tør påstå at du har kommet med personangrep, enda så indirekte. Dette er bare idiotisk, hovr gammel er du? Jeg er 15 FYI....

 

Edit: Du kommer vel bare til å anklage meg for skriveleif, "hovr". Jeg lar den stå som et eskpriment.

Endret av userman
Lenke til kommentar

Det stemmer. Gammel nok til å ikke være redd for å diskutere med fult navn. Du vet, stå for det jeg sier og sånn, i motsetning til enkelte andre her.

 

Gammel nok til å tørre, men om du klarer det er vel en annen sak. Uansett så er vel diskusjonen over, med mindre du har noen skikkelige argumenter?

Lenke til kommentar

Fortsatt greier du ikke gi deg. Jeg henviser jo bare til det du selv sa. Regner med du står for det.

 

Du glemmer å lese resten av posten som vanlig. Hvis du ikke har mere å si, så var jeg villig til å gi meg og gi deg siste ordet ettersom diskusjonen da var ferdig. Men når du ikke klarer å gjøre det på en ok måte og må resolutt avslutte med negative kommentarer så er det en selvfølge at jeg ikke lar deg avslutte på den måten.

 

Jeg regner med at du hadde svart meg om jeg sa du var det største forumtrollet jeg noen sinne har vært borti?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du glemmer å lese resten av posten som vanlig. Hvis du ikke har mere å si, så var jeg villig til å gi meg og gi deg siste ordet ettersom diskusjonen da var ferdig. Men når du ikke klarer å gjøre det på en ok måte og må resolutt avslutte med negative kommentarer så er det en selvfølge at jeg ikke lar deg avslutte på den måten.

 

Jeg regner med at du hadde svart meg om jeg sa du var det største forumtrollet jeg noen sinne har vært borti?

 

Hei, uansett hvordan du snur og vender på det, så sa du at du var ferdig. Du greier ikke å følge opp på det, og går dermed på kompromiss med deg selv.

Lenke til kommentar

Hei, uansett hvordan du snur og vender på det, så sa du at du var ferdig. Du greier ikke å følge opp på det, og går dermed på kompromiss med deg selv.

Når sa jeg at jeg var ferdig?

 

Jeg skrev:

"Du skal selvfølgelig få siste ord i tråden her, ettersom du personlig trur at det å få siste ord i en diskusjon automatisk betyr at du har "vunnet" diskusjonen, så det er bare å sitere meg på denne og si "takk" f.eks, så kan vi sette en strek her."

 

Du skrev ikke takk som jo da ville avsluttet diskusjonen men hostet heller opp:

"Hvis du sier det så. Du har jo virkelig hevet deg over det hele, spesielt nå når du trekker deg etter hundrevis av innlegg. Well done."

 

Som selvfølgelig gjorde at jeg måtte svare på tiltale, og si hvor utrolig teit det er å diskutere med noen som nekter å diskutere. Igjen gav jeg deg muligheten til å avslutte på en ordentlig måte, men det klarte du heller ikke denne gangen heller hvor du uttalte at jeg hadde null selvkontroll.

 

Og nå prøver du å tviste det til å si at jeg sa at jeg var ferdig?

 

Det er skrevet masse her nå som du har hoppet over, som er relevant til diskusjonen i tråden, så det blir tullete når du da istedenfor å innrømme at du tok feil skal starte å trolle instedet hvis du ikke har mer å si om emnet.

Endret av oophus_3do
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Flott!

 

For å komme tilbake til topic så er jeg spent på om det skjer noe med Virgin Gaming turneringen hvis det viser seg at BF4 kommer til å ha støtte for dette. De har jo ikke helt fjernet det fra sidene dems, så noe må det jo ligge bak?

 

EDIT: Fant dette nå, så nå kan det jo ikke være noe tvil?

http://mp1st.com/201...ted-in-esports/

 

"(...)but I can say that e-sports is an area that we are very interested in.”

 

Trur ikke de hadde turt å si "very interested in" hvis de ikke har planer om å gi ut litt informasjon rundt det etterhvert. Dog, det har jo skjedd før med denne Virgin Gaming turneringa, så man kan jo heller ikke stole helt på de.

Endret av oophus_3do
Lenke til kommentar

I'm out :)

Jeg håper bare vi får en skikkelig kampanje.

En vandrende selvmotsigelse.

^^

 

Kampanjen kan være så flott som bare det, så lenge de fikser det som må fikses i flerspillerdelene av spillet, og med den siste linken jeg gav ut her, så ser det da ut til at de endelig har hørt på flertallet av spillerne sine, samt har forstått hvor positivt det kan være å støtte esport "bølgen" som foregår nå i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...