CommanderKeen Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Det var det jeg tolket at du skrev, om du er uenig må du formulere deg bedre. Formulerte meg godt. At du trekker syke slutninger basert på dine egne tanker kan man jo se flere ganger i tråden. FPS eSport har vært mye større tidligere enn det er nå, det er jeg enig i, men trur du ikke det også har noe å si med hva slags spill som nå representerer FPS sjangeren, og at introduksjonen av et nytt spill som BF4 kunne ha gjort noe med det? Nei. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Ja, og der gikk du tom for argumenter? Bra. Endret 29. april 2013 av oophus_3do 4 Lenke til kommentar
userman Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Han har jo for lengst gitt opp, nå baserer han seg bare på subjektive meninger. Endret 29. april 2013 av userman Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Det gjør han alltid. Han maler seg opp i et gjørne for så å rope ut noe ala: "Det er lov å ha egne meninger!!. Dere er dumme!". Kanskje like greit, så fikk man et punktum for denne tråden til slutt. ^^ Endret 29. april 2013 av oophus_3do Lenke til kommentar
fenele Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 /thread. På tide å poste den i gullkornforumet slik at flere kan få seg en god latter. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ja, og der gikk du tom for argumenter? Bra. Du spurte om jeg var enig, jeg sa nei. Det får da være helt legitimt. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Når alt du fikk ut av den posten jeg skrev var et simpelt "nei", så er du virkelig tom for ting å si, og ergo er diskusjonen avsluttet. 5 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Når alt du fikk ut av den posten jeg skrev var et simpelt "nei", så er du virkelig tom for ting å si, og ergo er diskusjonen avsluttet. Når alt posten din fortjente var et simpelt nei, så var det den fikk. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ja, greit, når du sier det på den måten så.. ^^ Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ja, andre kan vell bedømme om de er enige med deg eller ikke. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Ahh, ja jeg vet jo hvordan logikken din fungerer som jeg jo fikk oppleve i PM. Du skal selvfølgelig få siste ord i tråden her, ettersom du personlig trur at det å få siste ord i en diskusjon automatisk betyr at du har "vunnet" diskusjonen, så det er bare å sitere meg på denne og si "takk" f.eks, så kan vi sette en strek her. Ingen årsak. Endret 29. april 2013 av oophus_3do 5 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ahh, ja jeg vet jo hvordan logikken din fungerer som jeg jo fikk oppleve i PM. Du skal selvfølgelig få siste ord i tråden her, ettersom du personlig trur at det å få siste ord i en diskusjon automatisk betyr at du har "vunnet" diskusjonen, så det er bare å sitere meg på denne og si "takk" f.eks, så kan vi sette en strek her. Ingen årsak. Hvis du sier det så. Du har jo virkelig hevet deg over det hele, spesielt nå når du trekker deg etter hundrevis av innlegg. Well done. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Klar for runde 2? .................... Go! 3 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Hvis du sier det så. Du har jo virkelig hevet deg over det hele, spesielt nå når du trekker deg etter hundrevis av innlegg. Well done. Jeg kan jo invitere alle som vil se den fine private samtalen vi hadde til å få den på PM, så kan de gjøre opp seg en mening selv. PS: Folkens, det er underholdning der også. Samt hva skal jeg svare med når du kun sier "Nei"? Diskusjonen drukner av at du ikke klarer å holde en normal diskusjon. Så da er det heller liten vits i å fortsette den. Det å forvente at du skal svare en hel post har jeg lært meg å ikke gjøre lengre, så da er det kanskje heller bedre av vi holder det nede på ditt nivå, så kan vi si "nei", "jo", "nei" "jo" om hverandre istedet? Klar for runde 2? Du mener runde 10-15? ^^ Endret 29. april 2013 av oophus_3do 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 zip Her viser du solid selvkontroll. Lekent. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg er åpen for å diskutere noe, men når du ikke kommer med noe å diskutere samt hopper over det som er verdt å diskutere så er det jo ikke lengre noe vits. Vil du avslutte så får du avslutte med selvkontroll selv. Prøv å få til en post uten å kaste ut negative bemerkelser til noen så skal jeg fint klare å ikke sitere deg kun for si "klart", eller "jeg er best". Jeg vet du lider litt hvis du ikke får siste ordet, så her har du ballen. Du får siste ordet hvis du klarer å gjøre det på en ok måte. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Vil du avslutte så får du avslutte med selvkontroll selv. Er ikke jeg som har sagt jeg er ferdig, det er du. Null selvkontroll Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Definisjonen på troll = sthusby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå