oophus_3do Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Det er tross alt 10 år siden jeg var i militæret, så jeg har kun erfaring fra mp5, ag3 og glock17 (trur jeg det var?), men man merker stor forskjell fra single til flerskudd, selv på et så stusselig våpen som mp5'en. Det er fult mulig å treffe på en ok måte på <50 meter, men på 200+ så blir det bare tull å kjøre fullauto. EDIT: Var skrifeleif på glock'en. Endret 19. april 2013 av oophus_3do Lenke til kommentar
userman Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 For å si det sånn, "quickscoping" er ikke det eneste urealistiske ved spill. Men at alt skal være realistisk er langt i fra et mål. Poenget er vel heller at BF3 er mye mindre realistisk enn CS, og de som påstår det har feil. 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Denne tråden sporet av i krangling og personangrep. Har slettet ca 30 mange innlegg. Anbefaler at de involverte tar seg en pause, vi vil ikke ha noe mer av dette. Endret 19. april 2013 av Hårek Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jessir. Vil bare avslutningsvis si at jeg gleder meg til Battlefield 4 kommer ut. Jeg er ikke glad i å si "I told you so", men det er mulig jeg gjør et unntak. Lenke til kommentar
Nikolaiii Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 jeg er ikke glad i bf spill. cod er mye bedre. fordi de har ikke feige tengser, helekopter å sånt. bo2 har prestige, kule våpen og kule camo. ambefaler det mye mer en søppelspillet bf4 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) jeg er ikke glad i bf spill. cod er mye bedre. fordi de har ikke feige tengser, helekopter å sånt. bo2 har prestige, kule våpen og kule camo. ambefaler det mye mer en søppelspillet bf4 Det skjønner jeg godt, du er ung og har ikke spilt de ordentlige Battlefieldspillene. BC2 og BF3 er noe vræl i forhold til forgjengeren sine. Den tid var du et lite barn, så du har jo aldri fått spilt et skikkelig BF spill. Bare konsollversjonene av den, som er elendige. Endret 20. april 2013 av Heradon 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 For å si det sånn, "quickscoping" er ikke det eneste urealistiske ved spill. Men at alt skal være realistisk er langt i fra et mål. Poenget er vel heller at BF3 er mye mindre realistisk enn CS, og de som påstår det har feil. Skal si meg enig i at BF3 ikke er realistisk men at CS er mer realistisk ? WHAAAAT! Verken rekyll, sikte eller bevegelse er noe i nærheten av noe som helst ekte i CS. I det minste siktingen og delvis rekyllen har noe snev av realistisk oppførsel i BF. Det har du ihvertfall ikke i CS. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Skal si meg enig i at BF3 ikke er realistisk men at CS er mer realistisk ? WHAAAAT! Verken rekyll, sikte eller bevegelse er noe i nærheten av noe som helst ekte i CS. I det minste siktingen og delvis rekyllen har noe snev av realistisk oppførsel i BF. Det har du ihvertfall ikke i CS. Hear, hear! Lenke til kommentar
Nikolaiii Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 har prøvd bf i CA 5 min å var ikke så fornøyd har spilt bf bad company 2 og det har jeg men mer fornøyd med bo2. bf4 er realistisk og god grafikk med mange detaljer men jeg bryr meg om at et spill skal være morsomt å spille. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 har prøvd bf i CA 5 min å var ikke så fornøyd har spilt bf bad company 2 og det har jeg men mer fornøyd med bo2. bf4 er realistisk og god grafikk med mange detaljer men jeg bryr meg om at et spill skal være morsomt å spille. ja cod er best, og ikke slik singleplayer crap multipayer ftw Lenke til kommentar
userman Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Skal si meg enig i at BF3 ikke er realistisk men at CS er mer realistisk ? WHAAAAT! Verken rekyll, sikte eller bevegelse er noe i nærheten av noe som helst ekte i CS. I det minste siktingen og delvis rekyllen har noe snev av realistisk oppførsel i BF. Det har du ihvertfall ikke i CS. På BF3 tåler man en GOD DEL kuler før man dør. På cs er 1 kule nok med AK til å drepe, nesten nok med m4 (gjør ca. 90% skade). På BF3 kan man "surpresse" med sniper. Dette betyr i praksis at det er bedre å bli truffet i foten enn å ikke bli truffet av en sniper, siden man ikke har sjangs etter denne "surpressingen". På BF3 kan man håppe ut av en bil i 100 km/t, og overleve. Man kan løpe dritfort så lenge man vil, men det tyngste av våpen. På CS kan man i alle fall ikke "re-spawne" før runden faktisk er over... Ikke så veldig realistisk å kunne det, er det? 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Så liten tråden ble. Jeg håper noen tok vare på alle de fantastiske innleggene som viser hvor kul sthusby er. 4 Lenke til kommentar
Oytal Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Angående diskusjonen mellom cs og bf3, gjør realisme et spill bedre? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Så liten tråden ble. Jeg håper noen tok vare på alle de fantastiske innleggene som viser hvor kul sthusby er. Oophus og jeg har plutselig sitert en haug med ikke-eksisterende poster Angående diskusjonen mellom cs og bf3, gjør realisme et spill bedre? Nei, men det er ikke dumt å implementere spillmekanikker basert på virkelige fenomener 3 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Jeg håper noen tok vare på alle de fantastiske innleggene som viser hvor kul sthusby er. Det håper jeg også. Jeg er tross alt vanvittig rå. Endret 19. april 2013 av sthusby Lenke til kommentar
Oytal Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Jeg håper vertfal at Battlefield 4 blir competetivt. Og mindre bugs. Og en slags Battlerecorder hadde vært fint også, det tror jeg det er mange som ønsker seg. Jeg vet at mange er i mot suppression men personelig plager det meg ikke så veldig mye. Endret 20. april 2013 av Oytal Lenke til kommentar
userman Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg håper vertfal at Battlefield 4 blir competetivt. Og mindre bøgs. Og en slags Battlerecorder hadde vært fint også, det tror jeg det er mange som ønsker seg. Jeg vet at mange er i mot suppression men personelig plager det meg ikke så veldig mye. Nr. 1: Null sjangs. Nr 2: Håper jeg også Hvis nr. 1 skal være "sant" så må de fikse på alt mulig. De må ikke bare endre motoren, men også hvordan hele spillet fungerer. I tillegg må de fikse bugsene. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Oophus og jeg har plutselig sitert en haug med ikke-eksisterende poster Rart det der. ^^ Syns jo det er rart at de ikke engang har en battlerecorder da. eSports kan jo skape veldig mye blest rundt et spill og "selge" det hvis det blir gjort rett. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Blir neppe noe e-sport i Battlefield 4. Spillet har for simpel mekanikk, så forskjellen mellom noobs og elite spillere blir minimal. Det er elendige server options, ingen battlerecorder eller spectator mode. Sånn går det når dataspill blir til et konsollspill. Kvalitet og innhold faller drastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå