Gå til innhold

Her er Battlefield 4 (Windows)


Anbefalte innlegg

Det er jo bare tull. Du har ikke motbevisst noe som helst. Jeg sitter her og har fortsatt inngående kunnskap om prosessen bak spillutvikling.

Du må isåfall presisere hva du mener med "inngående kunnskap".

Jeg kan si jeg har inngående kunnskap om hvordan en PC blir satt sammen. Det jeg ikke prøver å skryte på meg som du gjør i denne forstand er hvordan utvikling av kretskortene/CPU/GPU osv foregår.

 

Må forøvrig påpeke at den lille gutteklubben deres må jo være definisjon på en såkalt "circle-jerk". At dere er fem stykker som sitter og liker hverandres kommentarer tar jeg ikke så altfor tungt, spesielt ikke når jeg ser hva jeg har diskutert med dere i andre tråder. Nevner EA igjen. Flaaaut.

Det er heller flauere å se en kar som insinuerer at vi på en eller annen måte kjenner hverandre.

Det går altså ikke opp for deg at folk kan være uenige med deg og mene det samme som noen andre som er i mot ditt synspunkt.

 

Så lenge jeg vet hva jeg kan og ikke kan, så bryr det meg vel midt i ryggen hva noen rappkjefta internet-hipstere synes

"Hipsters are a subculture of men and women typically in their 20's and 30's that value independent thinking, counter-culture, progressive politics, an appreciation of art and indie-rock, creativity, intelligence, and witty banter."

 

Hva mener du med "hipsters". Jeg er rimelig ny til begrepet (sånn forutenom klesstil), men et lite søk rundt det viser jo at vi ikke er så værst. Hva er du da isåfall? Bedreviter?

Endret av oophus_3do
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da får vel troverdigheten min være dårlig. Trenger ikke bevise noe for andre enn meg selv. Så lenge jeg vet hva jeg kan og ikke kan, så bryr det meg vel midt i ryggen hva noen rappkjefta internet-hipstere synes. :)

Hvis du ikke har noen interesse av å bevise noen av påstandene dine, hvorfor kommer du da med disse påstandene i utgangspunktet?

 

Det er noe stygt av meg, men jeg må si det er rimelig ironisk hvordan du kaller andre for dumme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er heller flauere å se en kar som insinuerer at vi på en eller annen måte kjenner hverandre.

Det går altså ikke opp for deg at folk kan være uenige med deg og mene det samme som noen andre som er i mot ditt synspunkt.

 

Har aldri antydet at dere kjenner hverandre. Har bare påpekt at dere er en gjeng med samme meninger, og deres overdrevne hengivenhet for hverandre får dere til å se litt codependent ut. Men hei, det er bare min mening.

 

Det er noe stygt av meg...

 

Det kler deg.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Har aldri antydet at dere kjenner hverandre. Har bare påpekt at dere er en gjeng med samme meninger, og deres overdrevne hengivenhet for hverandre får dere til å se litt codependent ut. Men hei, det er bare min mening.

Jeg kan ikke snakke for dem, men jeg trur heller vi ser på dette som underholdning.

Du klager over at vi "circle-jerker" samt at vi har "liten sosial intelligens", så da syns du fortjener et lite bilde for du virker jo til å være ganske alene i dine holdninger og meninger.

 

 

forever_alone_by_foreveraloneplz.png

 

 

Du får slutte å være så bombastisk så slipper du å måtte få en haug av "internett-hipsters" etter deg for å gjøre narr av det mindre intelligente tingene du har å si.

Endret av oophus_3do
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke snakke for dem, men jeg trur heller vi ser på dette som underholdning.

Du klager over at vi "circle-jerker" samt at vi har "liten sosial intelligens", så da syns du fortjener et lite bilde for du virker jo til å være ganske alene i dine holdninger og meninger.

 

 

forever_alone_by_foreveraloneplz.png

 

 

Du får slutte å være så bombastisk så slipper du å måtte få en haug av "internett-hipsters" etter deg for å gjøre narr av det mindre intelligente tingene du har å si.

 

Aiaiai, er uenig med omtrent alt du sier, men hadde faktisk trodd du var hakket kvassere enn en gjennomsnittlig tolvåring. "Forever alone"-memen er vel omtrent den minst kreative siden... Tja, alltid. Tør forøvrig påstå at du er den bombastiske her. Du er jo av typen som bare går enda lengre ned i skyttergraven når du diskuterer, i stedet for å innse at motparten har et poeng. Klassisk internettdiskusjon.

Lenke til kommentar

Hehe, meme brukt til riktig situasjon syns jeg er morsomt. Men du skal vell gå inn i dine sosiolog kunnskaper og si at det ikke er humor. På samme måte som at du kan si at folk har dårlig sosial intelligens basert utifra hva du leser på et forum. Noe som jo er absurd.

 

Finn et punkt hvor jeg ikke har svart deg på det du har sakt. Jeg kan nemlig gå side inn og side ut og finne ting jeg har sakt/diskutert som du rett og slett har ignorert og hoppet over ettersom det har motbevist det du har kommet med. Du liker til stadighet også å kutte ut ord og setninger fra dets originale sammenheng kun for å provosere.

 

Du er definisjonen på en dårlig internettdiskusjon, ikke de som faktisk tar deg i å føre en.

Endret av oophus_3do
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Finn et punkt hvor jeg ikke har svart deg på det du har sakt. Jeg kan nemlig gå side inn og side ut og finne ting jeg har sakt/diskutert som du rett og slett har ignorert og hoppet over ettersom det har motbevist det du har kommet med.

 

Du har ikke motbevisst noe. Jeg ble bare veldig, veldig lei av å gjenta meg selv. Skulle tro du fikk det inn i hodet etter å ha sagt det fire-fem-femti ganger.

Lenke til kommentar

Der tok du meg. Siterer deg:

 

"Rette på norsken, eller påpeke trykkleifer? Jeg håper du har såpass med vett at du ikke trodde at jeg trodde at "uenig" skrives "uening"

 

Du selger altså verdiene dine for et comeback. Bra.

 

Et poeng der, men kan dere stoppe å drive diskusjon utenfor tema? Ikke så voldsomt interessant å lese tråden, for å være ærlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men likefult, du har ikke motbevist noe.

Det er åpenbart at jeg kan mer om spillutvikling enn deg. Når du ikke klarer å svare meg på det jeg sier, så har du ikke særlig mye mer å komme med, bortsett fra at "jeg er uenig". Fantastisk argument!

 

Og jeg hadde forståvidt rett helt i fra starten av. Det eneste du er godt for, er å provosere.

Til å være en som sier han er dritt lei av å gjenta seg selv, så klarer du jo ikke akkurat å stoppe? "Uenig" må jo være det ordet du har brukt mest her inne, uten etterfølgende argumentasjon.

Ergo, Case Closed.

Endret av oophus_3do
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg ble bare veldig, veldig lei av å gjenta meg selv.

 

Ergo, Case Closed.

 

Kan dere ikke være enige om at dere er enige, ta hverandre virtuelt i hånda og la det ligge nå?

Det er ingen skam om en av dere rett og slett slutter å kommentere nå.

Dere har tross alt kranglet over halve tråden, dvs over minst 8 sider.

Evt kan dere starte en egen tråd.

For som flere sier; dette er totalt uinteressant å se på en tråd som egentlig handler om Battlefield 4.

 

Takk.

Endret av ToreBarsk
Lenke til kommentar

Var vell igrunn det jeg gjorde når jeg skrev "Case Closed". Hvis han ikke klarer å komme med noe annet en "uenig", så er det ikke særlig mere å diskutere. Ergo, for min del er det "case closed" og jeg kommer ikke til å si noe mer hvis han ikke kommer med noe spesifikt å si forutenom et simpelt "uenig".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er åpenbart at jeg kan mer om spillutvikling enn deg. Når du ikke klarer å svare meg...

 

Ergo, Case Closed.

 

Har svart deg over femten sider, men du får det jo fortsatt ikke inn. Men greit for meg hvis du vil legge ballen død nå.

 

Kan dere ikke være enige om at dere er enige, ta hverandre virtuelt i hånda og la det ligge nå?

Det er ingen skam om en av dere rett og slett slutter å kommentere nå.

Dere har tross alt kranglet over halve tråden, dvs over minst 8 sider.

Evt kan dere starte en egen tråd.

For som flere sier; dette er totalt uinteressant å se på en tråd som egentlig handler om Battlefield 4.

 

Takk.

 

Er forsåvidt bare å beklage. I mitt forsvar prøvde jeg en stund å vri det tilbake på BF4, men det var uten hell.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...