Paal Harald Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Sinar har lansert et nytt kamera for deg med litt spesielle behov. Nytt kamera for landskapsfotografen Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Hm. Ser ut som lanTec, som skal være tiltenkt landskapsfotografer, er lik arTec, men noen gram lettere og uten swing/tilt. Jeg tror jeg helst ville hatt tilt for landskapsbilder, for å kunne flytte skarphetsplanet. Ellers stilig kamera; minner en del om Arca-Swiss RM3D og Cambo Wide 400. Lenke til kommentar
Paal Harald Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Hm. Ser ut som lanTec, som skal være tiltenkt landskapsfotografer, er lik arTec, men noen gram lettere og uten swing/tilt. Jeg tror jeg helst ville hatt tilt for landskapsbilder, for å kunne flytte skarphetsplanet.Ellers stilig kamera; minner en del om Arca-Swiss RM3D og Cambo Wide 400. Stemmer det, de er ikke så ulike. IanTec har tilt, men mangler shift-funksjonen som man finner på ArTec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg