Gå til innhold

17 minutter fra Battlefield 4.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre han brukte tastatur og mus på konsoll vel og merke, la du merke til at det stod R for reload, E to enter vehicle, F to cut leg etc.

Selv om det var merkelig movements til å være spilt på en PC.

 

Eneste som er synd er at EA pusher for mye i bakgrunnen og at de ser aldri ut til å ta hensyn til klan scenen siden BF2, er det noe som dreper ett spill så er det for mye pushing for å tjene penger og mangel på kompetitive muligheter.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som mister følelsen av innlevelse når det lyser grønt eller blått over friendlies mens fiender før orange prikker på seg?

Og hvorfor må det absolutt stå "E to Enter vehicle". "Press F to do this". osv osv.

 

Greit at det står slikt i starten, men når du har spilt litt burde det jo gå bort av seg selv. Store piler som blinker deg rett i trynet at "hit skal du gå". Huff.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Selv om jeg personlig aldri blir å kjøpe noe med ordet EA i seg kan jeg ihvertfall si at grafikken ser bra ut. :)

 

 

Jeg ble skuffet over gameplayen jeg, tror ikke det blir noe kjøp fra min side.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-SnBb11Z

Det blir ihvertfall ingen preorder mer, alt det der premium shittet kan de gi seg med å kalle det premium, det var ikke verdt det i BF3 og vil heller ikke være verdt det i BF4.

 

Det er jo hele poenget da med premium denne gangen at det ikke skal bli slik som BF3.

Lenke til kommentar

Hva i alle dager er det som er så nytt med dette? Samme grafikk, samme gameplay, samme scripta SinglePlayer, et par nye våpen... Det blir sikkert et flott spill, men det er ikke vits i å hype seg opp bare fordi det er +1 i tittelen.

 

Ser nydelig ut, men dette var jo enormt skuffende at det var enspiller delen som var i fokus her nå.

Det ser knapt bedre ut enn BF3, det virker som de har copypasta en del assets rett over fra BF3 også.

Skuffende at de velger å lage trailere ved å spille på en pokkers konsoll.

http://www.legitreviews.com/news/15327/

Jeg tviler sterkt på at neste generasjons XBox vil ha fire ganger regnekraften til PS4.

Lenke til kommentar

Det er altfor mye eyecandy ute å går, det blir bare ekstremt rotete, nei jeg sitter fortsatt å dagdrømmer om 2007-2010 i BF2, aaah, gode gamle dager der folk viste hva IQ og gameplay var og kompetitiv gaming, de har neppe lagt opp til noe sånt i BF4 så spillet er jo dødt dagen etter at spillet er sluppet.

Mulig jeg er i overkant pessimistisk nå, men alt de tenker på er casual public folk og det er trist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...