Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn: hvordan sjekker man opp dere?

Anbefalte innlegg

Hvordan merker dere at en jente er interessert, uten at man har utvekslet et ord enda eller sagt hei? Jeg får ofte denne type spenning, synes jeg. Den der - vi ser på hverandre, går til vårt. Ser hverandre på butikken, men gjør vårt. Har noen få felles bekjente, men møtes ikke. -Men tydelig interesse, som det aldri skjer noe med.

Jeg tiltrekker meg de som er like dårlige på dette som meg.....

Så hvordan viser egentlig jenter interesse? Jeg vet at noen av dere liker å jakte, og om det skulle være verdt det kan jeg også gå på det; men jeg kunne tenkt meg å fanget interessen til han som jeg har valgt ut selv, for det har jeg liten erfaring på....

Anonym poster: 623eeb4eb3e76df5de59160dd3d86808

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner til den der.

Cluet er at hvis du senser et snev av interesse fra den andre, vil vedkommende 99% sikkert være glad for hvis du tar kontakt. Gutter er ofte ikke vanskelig å sjekke. Men hvis ingen tør å ta kontakt skjer det ikke noe.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Når jeg tenker etter, så er jeg om så litt usikker på hva som skiller dette, og om jeg kan stole på inntrykket av "interesse". Hittils har jeg bare våget der det har vært helt åpentlyst. Jeg ser for meg at jeg kan snike meg innpå via felles bekjente, men han er aldri med de felles bekjente når vi møtes.

Hvordan viser dere interesse når settingen er blitt sånn her?

Anonym poster: 623eeb4eb3e76df5de59160dd3d86808

Lenke til kommentar

Er da bare å ta kontakt. Positiv oppmerksomhet er bestandig koselig å få, også for menn. Og det værste som kan skje er at vi sier at man ikke er interessert.

"Hei. Jeg har lagt merke til deg et par ganger før når vi har møttes, og jeg synes [et ekte kompliment] så jeg tenkte bare å spørre om du ville være med ut å ta en kaffe eller noe slikt på [dag/dato]?"

Jeg hadde ssagt ja med en gang om jeg var interessert :)

Lenke til kommentar

Hvordan merker dere at en jente er interessert

For min del har det vært veldig enkelt. Jeg merker det ikke.

Samboeren brukte 2 måneder på ulike hint og "sjekketriks" som andre karer har virket umiddelbart. På meg var det eneste som funket at hun satte seg ved siden av slo meg i bakhodet og sa va hun ville.

Samme har det vært med alle tidligere forhold også. Jeg vet ikke hvordan man sjekker opp noen, men har nå fått tak på damer allikevel, etter at de har fortalt meg at de er interessert :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er som, andre har nevnt, lettere å sjekke opp menn. Det ligger i at kvinner tenker mer emosjonelt, mens menn tenker mer på det instinktive.

Det vil derfor funke å prate med en person, og spørre mens man holder på om en vil ta f. eks kaffe eller te en annen dag. Hvis gutten har det hyggelig mens dere holder på, vil han mest sannsynlig bli med ;)

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...