Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trøtt hele tiden.

Anbefalte innlegg

Hei. Den siste uka så har jeg vært trøtt nesten hele tiden...Har sovet nesten konstant de siste 2 dagene. Har våknet, stått opp og spist mat. Etter maten har jeg blitt så trøtt igjen at jeg måtte legge meg å sove.

Jeg klarer altså bare å være våken noen timer før jeg må legge meg og hvile.

Hva er dette, kan jeg ha fått narkolepsi eller noe annet utrivelig?

Mann på 21 år. Anonym poster: 29cf65784e85850fa25eb926a6916480

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare gå dit med en gang, det er jo ingenting å tenke på sånn sett.

Er noe som slår meg gang på gang med disse medisinske eller "medisinske" trådene, folk spør på internet om hva som feiler de når sånn ca ingen her har noe peiling på hva som feiler folk, sorry, men er folk såpass tafatte at det er enklere å spørre på nettet enn å ta opp telefonen, ringe å få en time enn å få en diagnose av disse fantasi legene som fins rundt på internet?

Ikke vondt ment, men jeg leser flere tråder om dagen der folk spør om ting som en lege egentlig bare kan svare deg på.

Ingen her veit hvorfor du er trøtt eller har vondt i kroppen eller er slapp/sliten whatever hvis alt er så og si normalt.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Hva er dette, kan jeg ha fått narkolepsi eller noe annet utrivelig?

Mann på 21 år. Anonym poster: 29cf65784e85850fa25eb926a6916480

To kjappe spørsmål:

1. Hvor mye/ofte trener du? Kan du være overtrent?

2. Har du tatt svineinfluensavaksinen i det siste?

Lenke til kommentar

To kjappe spørsmål:

1. Hvor mye/ofte trener du? Kan du være overtrent?

2. Har du tatt svineinfluensavaksinen i det siste?

Jeg løfter vekter av og til. Går også cirka 2 kilometer hver dag, men det er bare for å komme meg fra A till B.

Nei, har ikke tatt svineinfluensavaksinen. Har hørt at denne vaksinen kan lede til narkolepsi, men jeg har ikke tatt den.

- TS Anonym poster: 29cf65784e85850fa25eb926a6916480

Lenke til kommentar

Tror ikke det er noe å bli stressa over.

Det skjer at man har sånne perioder i livet sitt hvor man bare er sliten og sover.

Lengden kan variere. Men varer dette en stund så ta deg en tur til legen og ta noen blodprøver. Kan være noe veldig lite. Spis mat som har masse energi i seg. Få i deg litt sukker om du ikke har diabetes så klart!

Håper det ordner seg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...