Targamach Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hei. Finnes noen diskett delings-programmer? Jeg har tenkt å flytte over en fil fra min gamle pc til min nye. Men filen er på 5 mb. og jeg kan derfor ikke legger den på diskett. Er det noen programmer som kan dele en stor fil på 2 eller flere disketter? Go smart! Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 bruk winrar. mye bedre enn winzip. da setter du archive size når du komprimerer filene. sett størrelsen til diskettstørrelse. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 bruk winrar. mye bedre enn winzip. da setter du archive size når du komprimerer filene. sett størrelsen til diskettstørrelse. Winsplit Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Nei, ikke bruk Winrar. Du kan også bruker com-porten, men da må du ha ett program som overfører filer, Det følger et med Windows. (ikke med DOS) Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Eg brukte ein gong i tida eit program som heitte filesplitter. Dette var laga for nettopp denne slags bruk. Er berre å leite litt rundt så finn du det sikkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå