-Léon- Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Vet ikke hva som har skjedd. Jeg kom hjem i kveld og hørte først at den viften jeg har på lokket i kabinette høres ut som den dør. (Den går litt og så stopper den, og så forsetter den osv) Jeg tenkte ikke ikke så mye på det og startet opp Bioshock Infinite og jeg klarer ikke å få mer enn 15-20 fps og tidligere på dagen hadde jeg en stabil 50fps. Prøvde Crysis 2 hvor jeg også har hatt 50fps og nå ligger jeg på 1-5 fps.. Jeg tror ikke det har noe med at jeg lastet ned beta driver. For etter jeg hadde installert de så hadde jeg jo 50 fps og ikke noen problemer. Hva tror dere kan være problemet? Er korte mitt på vei i graven eller? Og er viften også på vei til å dø, siden ikke holde en konstant hastighet? Edit: Løst https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1497575 Endret 28. mars 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Kan jo alltids prøve å gå til driveren som ikke er i beta, ellers er det vanskelig å si. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Kan jo alltids prøve å gå til driveren som ikke er i beta, ellers er det vanskelig å si. Har prøvd det, glemte å nevne det i HI. Kan jo prøve å finne noen eldre drivere, om det er mulig på nvidia siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå