Gå til innhold

Uvørne Amerikanere på shopping

Delvis

Anbefalte innlegg

Var innom et kjøpesenter i dag. Og blant mylderet av folk var der en gjeng med Amerikanere. Dvs 3 - 4 voksne kvinner og en klase unger de hadde med seg.

Merket de da en jente med dem i tenårene kom bort og spurte meg om jeg snakket Engelsk, og spurte om jeg kunne se hva prisen var på en sånn "Big one" pizzagreie.

Etterpå heiv hun bare pakken rett nedi oppå noe annet, og dreit i lukke døra på frysedisken. Kikket litt på dem etter dette, og så de gjorde samme flere steder bortover. Bare slang noe de så på helt på feil plass, og lot dørene stå åpne.

En av de voksne som så på noe kjøtt, slapp en pakke som lå øverst rett ned i bånn og ga blaffen legge den på plass igjen og gikk videre.

Og så de små ungene deres gikk og skremte små Norske unger med å skrike truende til dem, så de ble ble skremte og sprang unna.

Er dette typisk oppførsel hos amerikanere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette en sarkastisk post? Dette er nemlig ikke typisk oppførsel for amerikanere, men ganske typisk for visse andre grupper i min erfaring.

Nei det er ikke det. Skjønner jo at ikke alle Amerikanere er sånn, men tenkte at det kanskje er mange av dem som er utskjemte forbruksmennsker som gir F.. sånn som de der. Og at de var litt typiske da muligens. Men fint om det ikke er sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...