Delvis Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Var innom et kjøpesenter i dag. Og blant mylderet av folk var der en gjeng med Amerikanere. Dvs 3 - 4 voksne kvinner og en klase unger de hadde med seg. Merket de da en jente med dem i tenårene kom bort og spurte meg om jeg snakket Engelsk, og spurte om jeg kunne se hva prisen var på en sånn "Big one" pizzagreie. Etterpå heiv hun bare pakken rett nedi oppå noe annet, og dreit i lukke døra på frysedisken. Kikket litt på dem etter dette, og så de gjorde samme flere steder bortover. Bare slang noe de så på helt på feil plass, og lot dørene stå åpne. En av de voksne som så på noe kjøtt, slapp en pakke som lå øverst rett ned i bånn og ga blaffen legge den på plass igjen og gikk videre. Og så de små ungene deres gikk og skremte små Norske unger med å skrike truende til dem, så de ble ble skremte og sprang unna. Er dette typisk oppførsel hos amerikanere? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Jeg har da sett norske folk som har oppført seg slik også. Endret 26. mars 2013 av Bundy Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Er dette en sarkastisk post? Dette er nemlig ikke typisk oppførsel for amerikanere, men ganske typisk for visse andre grupper i min erfaring. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Er dette en sarkastisk post? Dette er nemlig ikke typisk oppførsel for amerikanere, men ganske typisk for visse andre grupper i min erfaring. Nei det er ikke det. Skjønner jo at ikke alle Amerikanere er sånn, men tenkte at det kanskje er mange av dem som er utskjemte forbruksmennsker som gir F.. sånn som de der. Og at de var litt typiske da muligens. Men fint om det ikke er sånn. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Veldig likt Nordmenn egentlig, har bodd i begge land selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå