Speedy^ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hei Jeg var litt usikker på hvor jeg skulle legge denne posten, vet liksom ikke hvor feilen ligger! Problemet er at nå jeg spiller warcraft 3 så restarter pc`en seg etter en stund, dette skjer alltid, det er bare et spørsmål om tid. Noen forslag til hva som kan vere galt ? Har nyeste detonator drivere.(nvidia) Har også direct x 9 Oppsett : Msi mainboard 512 sd-ram Twinmos Geforce ti 4600 (abit, er ikke helt sikker) Windows XP home Takk for all eventuell hjelp :-) Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hadde samme problem med mitt system ! Fikk ikke ordnet dette uten en formatering ! Men det ble fixa etter det ! Stort mere kan ikke jeg hjelpe ! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 for svak PSU kansje? har nemlig hørt at nå pc'en restarter seg av seg selv så er det PSU som ikke greier å levere nok strøm til de forskjellige komponentene, men er ikke sikker da Remy Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 1. Patch. Virker ikke det, prøv 2. Reinstaller Windows, virker ikke det, prøv 3. Formater etter at du har TATT VARE PÅ ALLE VIKTIGE FILER, som f.eks. SAVEGAMES! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå