jimbo696 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hei. Jeg er en gutt på 24år. Har trent til og fra i mange år, men aldri med kosttilskudd og ikke super seriøst heller. Jeg har kraftig kroppsbyggning, er 1.79høy og veier 105kg. Jeg har nå nettopp begynt å trene igjen. Har handlet meg 1kg whey 80, bcaa Hardcore pulver, 1 boks ripped freak, og ZMA. Prøver også å legge om kostholdet en del. Lure på om dette ser bra ut? 1 protein Shake+ripped freak med frokost, bcaa før/under trening, 1 protein Shake etter trening og ZMA før sengetid.. Trener styrketrening. Har ikke no problem med vekta mi, men magen er altfor stor nå Og vil blir større og mer markert. Setter stor pris på svar og fakta om dette:-) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg ikke brukt noen form for tilskudd utenom proteinshake når jeg føler for det. Tilskuddene du har kjøpt vil ikke ha noen avgjørende effekt på resultatene dine med mindre trening og kosthold for øvrig er optimalt. Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg ikke brukt noen form for tilskudd utenom proteinshake når jeg føler for det. Hvis man ser på bildet ditt her i profilen virker det sånn om du er den store muskelmannen. @jimbo696 Kosttilskudd og proteinshake er bare tull for vanlige folk. Dette brukes av proffesjonelle kroppsbyggere. Lenke til kommentar
jimbo696 Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Noen andre mer seriøse og interreserte? Har trent såpass at jeg veit litt. Lenke til kommentar
Skyggedans Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) De første kosttilskuddene jeg skaffet meg var protein/kreatin og senere ZMA/BCAA/Multivitamin/Glutamin. Har handlet meg 1kg whey 80, bcaa Hardcore pulver, 1 boks ripped freak, og ZMA. Prøver også å legge om kostholdet en del. Lure på om dette ser bra ut? 1 protein Shake+ripped freak med frokost, bcaa før/under trening, 1 protein Shake etter trening og ZMA før sengetid.. Trener styrketrening. Har ikke no problem med vekta mi, men magen er altfor stor nå Og vil blir større og mer markert. Setter stor pris på svar og fakta om dette:-) Bare for å kort kommentere dette; ZMA før leggetid høres bra ut. Få i deg 100% protein i siste måltidet ditt sammen med ZMA: Hm, 1KG whey protein går tom på 1-2mnd (avhengig av forbruk selvfølgelig) - så neste gang anbefaler jeg du kjøper du inn 3 kilo. Proteinshake til frokost høres knall ut, starte med protein, vettu - gjerne litt havregryn ved siden av. BCAA (husker jeg riktig..) tok jeg i hvertfall ikke under selve treninga. Det står på boksen når du skal ta det. Dersom du bare vil fjerne litt magefett, og bli mer definert så regner jeg med at du legger deg på en deff og kaloriunderskudd? Endret 26. mars 2013 av Skyggedans Lenke til kommentar
jimbo696 Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Hei og takk for god tilbake melding:-) Ja er magen som plager meg, men kan det bli for mye protein at jeg kan legge på meg mer i form av fett? Eller stemmer ikke dette? Jeg har til nå tatt bcaa i det jeg går inn på gymmen, men har lest så mye forskjellig. Står bare menger på treningsdager og hvile dager ikke når det skal intas på min boks:-) men takk igjen. Må bare sette igang for å oppnå no:-) Lenke til kommentar
Skyggedans Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Hei og takk for god tilbake melding:-) Ja er magen som plager meg, men kan det bli for mye protein at jeg kan legge på meg mer i form av fett? Eller stemmer ikke dette? Jeg har til nå tatt bcaa i det jeg går inn på gymmen, men har lest så mye forskjellig. Står bare menger på treningsdager og hvile dager ikke når det skal intas på min boks:-) men takk igjen. Må bare sette igang for å oppnå no:-) Vel.. det er flere som går 3.5g protein pr kg kroppsvekt,(bodybuildere) - så det skal veldig mye til at du spiser FOR mye protein. Og allerede 3.5g protein/kg er allerede mer enn hva de fleste får i seg, vil jeg anta. Ikke ta meg på ordet, men jeg er rimelig sikker på at ubrukt protein går for det meste gjennom urinen - men selvfølgelig kan det bli for mye av alt. Endret 26. mars 2013 av Skyggedans Lenke til kommentar
jimbo696 Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Ja stemmer nok det. Har hørt litt forskjellige ting, men er sikkert ikke no problem med 2 shaker om dagen:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå