Redaksjonen Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Aldri før har så mange hatt lyst til å komme seg på The Gathering.3200 håper å få slippe inn i siste liten Lenke til kommentar
magnushegge Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 OOooog Der døde TG. RIP Bort med E-sport, få folk ut av stolen? Kreativitet er vel og bra, og komme seg ut av stolen er som regel Veldig viktig, men gaming og turneringer er for meg en essensiell del av et stort LAN. Har sittet å håpet på at League of Legends skulle arrangere turnering på TG snart, men det blir vel neppe noe av nå 3 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 OOooog Der døde TG. RIP Bort med E-sport, få folk ut av stolen? Kreativitet er vel og bra, og komme seg ut av stolen er som regel Veldig viktig, men gaming og turneringer er for meg en essensiell del av et stort LAN. Har sittet å håpet på at League of Legends skulle arrangere turnering på TG snart, men det blir vel neppe noe av nå "Vi kutter fokuset på e-sport, og legger heller opp til at deltakerne kan arrangere turneringer selv, og så gir vi litt premiepenger til de turneringene vi har tro på" Ser ut som om det bare er å arrangere en League of Legends turnering, så bidrar TG med noe premie. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Ser ut som om det bare er å arrangere en League of Legends turnering, så bidrar TG med noe premie. Ikke bare bare å arrangere en skikkelig turnering der det er pengepremier involvert. Lenke til kommentar
Yommt Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 På tide å dra igang osloLAN igjen ?? 1 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Ikke bare bare å arrangere en skikkelig turnering der det er pengepremier involvert. Sikkert derfor de ikke vil stå for det selv da. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Sikkert derfor de ikke vil stå for det selv da. Ja, de har vel funnet ut at det er billigere når deltakerne kan ordne slike ting selv. Pågangen er jo stor nok uansett selv om prisene på billetter er på 1600-kroner. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Du betaler bare 1600 hvis du ikke ønsker å skaffe TG statsstøtte via Kandu, de aller fleste betaler rundt 1100. Lenke til kommentar
LokusPokkus Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Skrik-republikasjon?? kan noen forklare hva det er til meg??? O.o Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Skrik-republikasjon?? kan noen forklare hva det er til meg??? O.o Henger meg på den! Hva er dette? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 OOooog Der døde TG. RIP :(Bort med E-sport, få folk ut av stolen?Kreativitet er vel og bra, og komme seg ut av stolen er som regel Veldig viktig, men gaming og turneringer er for meg en essensiell del av et stort LAN.Har sittet å håpet på at League of Legends skulle arrangere turnering på TG snart, men det blir vel neppe noe av nå Helt idiotisk... selvskudd er det... er jo nettopp man drar på slikt, for å slippe å fikse driten selv.... Lenke til kommentar
trondmm Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Helt idiotisk... selvskudd er det... er jo nettopp man drar på slikt, for å slippe å fikse driten selv.... Ærlig talt. Vis nå litt initiativ selv. Hvis esport er blitt såpass populært og viktig at TG driter på draget ved å fokusere på andre ting, så betyr det at det åpner seg en stor mulighet for de som er våkne. Arranger et party selv, med hovedfokus på e-sport. Det er ikke himla vanskelig, og så lenge du demper ambisjonene, og satser på rundt 3-500 deltagere, risikerer man ikke spesielt mye penger. Et party på den størrelsen krever heller ikke så stort crew, så det er helt innenfor rekkevidde for en vennegjeng å arrangere, med venners venner som crew. Personlig hadde jeg bare vært på ett party (som ble avbrutt etter knapt 6 timer) før jeg bestemte meg for å arrangere noe eget, så manglende erfaring er ingen unnskyldning. Lenke til kommentar
hår null Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Skrik-republikasjon?? kan noen forklare hva det er til meg??? O.o Høres ut som de har ambisjoner om å på en eller annen måte lage en passe stor utgave/tolkning av Edvard Munchs mest berømte maleri. Endret 27. mars 2013 av hår null Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Jeg har vært på TG to ganger, og det er ikke akkurat tilrettelagt for gaming - med all den støyen som er der. Hvertfall ikke for de av oss som ikke har headset som blokkerer lyden utenfra. Få bort anleggsmafiaen, det er en start Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 TG er ikke et vanlig LAN, det er et dataparty. Lydnivået kommer ikke til å gå bort, og drar du på TG og tror du kan høre skrikk i 1.6 så er du på feil LAN. 1 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 tg har vel aldrig vært et gamer lan , men et dataparty som har tilbydd litt gaming compos . Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 tg har vel aldrig vært et gamer lan , men et dataparty som har tilbydd litt gaming compos . Det var dette jeg siktet til gamingen er igrunn litt på siden av det TG EGENTLIG er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå