Rebecka Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hei! Lurer på om jeg må ha praksis plass på sykehjem når jeg skal studere sykepleie i så fall hvor lenge? Takk for svar! Lenke til kommentar
Rebecka Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Ja, tror det er 8 uker.. Kan man ikke ha det på sykehus, vet du noe om det? Lenke til kommentar
bublizz Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Jeg går ikke sykepleie selv, bare kjenner noen som gjør det, og tror det er obligatorisk med både sykehjems- og sykehuspraksis.. Mulig det er sykehjem 1. året og sykehus 2. året.. Tør jeg spørre hvorfor du ikke vil ha praksis på sykehjem? Endret 26. mars 2013 av acquiesce Lenke til kommentar
Rebecka Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg går ikke sykepleie selv, bare kjenner noen som gjør det, og tror det er obligatorisk med både sykehjems- og sykehuspraksis.. Mulig det er sykehjem 1. året og sykehus 2. året.. Tør jeg spørre hvorfor du ikke vil ha praksis på sykehjem? Tusen takk for svar:) Det er ikke det, at jeg ikke vil. Har hørt at det er veldig tungt der, vet ikke om jeg klarer det fysisk, siden jeg har ryggproblemer:(( Lenke til kommentar
Råttis Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Tusen takk for svar:) Det er ikke det, at jeg ikke vil. Har hørt at det er veldig tungt der, vet ikke om jeg klarer det fysisk, siden jeg har ryggproblemer:(( Vi hadde 10 uker praksis på sykehjem. Og sykehuspraksisen kan nok være like hard for ryggen som sykehjemspraksisen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå